Mr Bean Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Tja, det blir vel noe som dette... (modda av Per L. på vacn) Ka lippa i fronten du har? Golf 1 lippa? Eg trur det blir bra eg. Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Ka lippa i fronten du har? Golf 1 lippa? Eg trur det blir bra eg. Den der er 2-delt og orginal 80GT C-leppa er MYE mindre og i ett stykke. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 tja, må innrømme at det så ganske greit ut.... Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet November 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 tja, må innrømme at det så ganske greit ut.... Du må stikke en tur nedom vaerste en dag Kentsor, så vi får preika litt skit... ;) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 tja, får prøve det i nær framtid. mye som skjer om dagen. så mye å henge finga i.. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Pen gammel klasikker :D Blir tøft med svart panser tror jeg. Siter 98 Audi a6 1,8tq 92 Vw Passat 1.9tdk 82 MB Gelenderwagen 300Td X 85 Audi 100cs quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 vanskelig å si hva som kan bli bedre når bilen er nesten helt perfekt.. bortsett fra den fæle bulken dego lagde i bagasjelokket på gatebil... fy...... erre motor på gang eller dego? Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet November 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 vanskelig å si hva som kan bli bedre når bilen er nesten helt perfekt.. bortsett fra den fæle bulken dego lagde i bagasjelokket på gatebil... fy...... erre motor på gang eller dego? Ja, møkkafille-bulk. Sant det du sier Kent, når man liksom ha funnet formelen så må man være forsiktig med å prøve og fornye seg for mye. Motoren er jo trimmet fra før, er motorfinish og doble gassere som står på tavla nå, kombinert med 5 trinns gearboks fra nyere Passat eller Audi 80. Går så j..... på turtall med så små hjul. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 trur ikke jeg hadde gått for svart panser hvis du ikke har ett panser ekstra gitt.. hu er jo bare fine dama *plystre* Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet November 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 trur ikke jeg hadde gått for svart panser hvis du ikke har ett panser ekstra gitt.. hu er jo bare fine dama *plystre* Har to panser, så jeg kan variere litt etter humør eller no... :fish Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 må kjøpe noen skikkelig skruer som tåler humørsvingningene dine da... lol Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Få opp bildeservern igjen polar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Bildeserveren er oppe igjen, thanks til Kriftian... GT'n nominert til årets retro i England på sidene til Retro-rides... Det hadde jo vært morsomt om noen hadde giddi og stemt... :) http://retrorides.proboards86.com/index.cgi?board=rraw06b&action=display&thread=1165224599 Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Det hadde jo vært morsomt om noen hadde giddi og stemt... :) :) En fra meg Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Skjedd noe mer her? Virkelig grom bil dette. :) Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg