Flasher Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 åssen er dette? Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 åssen er dette? Sett den i N (nøytral) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Mars 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 ja, men har hørt att det ikke er bra? bare myte? Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 ja, men har hørt att det ikke er bra? bare myte? Er nok bare myte ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Nja, er det nå det?? Enkelte instruksjonsbøker på biler, fraråder deg dette. Hvis de ikkje oppgir max hastighet og distanse. Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Mars 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 er forresten en 528ia det treier seg om, e28 hadde vært fint å visst :) sånn helt sikkert Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DemptD Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Det er ikke anbefalt å slepe biler med automat fordi oljen i kassa ikke 'går rundt'. (Hadde om det på skolen idag) :) Siter - 00' Nissan Primera 2.0 STCC CVT P11-144 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Hvordan skal du få flytta på den da? Siter [0]Bmw 320i -89 [X]Toyota Corolla -86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Mars 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 ikke anbefalt .. men.. hehe ja, er jo logisk.. jeg lurer på om jeg skal få meg tralle å hente den på, eller taue.. men etter det jeg har lest om bøtesatser ang tauing uten skilt, så blir jeg redd Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UR 02 SLO Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Det går for ett stykke men det er ikke anbefalt og taue noe lenger en 1 km. Jeg bare snakker av erfaring. Men det er ikke det er likt for alle biler.. Siter http://www.dykkerklubben.no/ When I die I want to go like my uncle; sleeping. Not screaming like the rest of his car passengers! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Hvis motoren går er det vel bortimot trygt å taue bilen. Men da trenger du kanskje ikke taue den heller da. Ellers oppgis gjerne en max. hastighet og max. distanse, kommer egentlig ikke så langt på det. Skal du taue lenger må du komme deg under og ta av mellomakselen. Uten mellomaksel kan du taue til tanken på trekkvogna blir tom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Det er ikke bra å taue en bil med automat nei, ikke over 20kmt såfremt du ikke har mb, disse iflg mine kilder tåler dette (av en eller annen grunn bedre) Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 er enkelt å taue en automat... så lenge det er en RWD.. bare tau den .. baklengs.. altså ha bakhjula i lufta .. og la forhjula rulle mend et funker da ikke hvis du skal taue bak en annen bil... lurer på hvordan sånne tauefolk tauer en FWD som står med brekket på OG i gir ... hadde vert morsomt å vist.. Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK1RACER Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 For å slippe å finne ut om dette er bare en myte så er det jo bare å bruke en helt vanlig bilhenger.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Jeg har sjekket om dette bare er en myte. Tauet en automatbil ca 1 mil, og den ble ikke verre på noen måter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg