Lotus Elise Green Racing Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 Hei, skal levere inn felgene mine rett før påske, har lyst på "gullfargede" felger, lignende Subaru felgfargen.. skal også ta endel detaljer ellers i samme farge: calipperne, all netting (er sort i dag), tanklokket, og antenna. Har også felt inn sort netting i bakruta (inn mot bilen) den skal også bli "gullfarget" Er det noen her som kan hjelpe meg å fikse på noen bilder? Er så spent på resultatet!! Sender den som vil hjelpe til noen bilder på mail... Siter Vekt betyr alt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 hvorfor ikke legge de ut? tror nok at flere prøver seg da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lotus Elise Green Racing Skrevet Mars 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 Jeg er ikke sikker på hvordan jeg får ut bilder her.... gi meg en opplæring! *S* Siter Vekt betyr alt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 http://www.photobucket.com bli medlem der, last opp bildene, kopier adressen inn hit, voila.. ;) Photobucket er gratis, dog noen ganger ustabilt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lotus Elise Green Racing Skrevet Mars 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 Er det eneste måte å legge inn bilder på? Litt tungvint... Siter Vekt betyr alt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 joda..desverre..men slik er det.. kan ikke legge opp på Bilforumet-serveren.. tok vel for mye plass tenker jeg.. få se bilder da?:P X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard_87 Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 http://imageshack.us/ enklere enn det kan det ikke bli! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FastFreddy Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 http://www.eurofoto.no Opprett ein konto, legg inn bilda og link vidare.. Funkar fint! Siter Old man, old car. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lotus Elise Green Racing Skrevet Mars 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 i Photobucket, hva gjør jeg videre?? Siter Vekt betyr alt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 i Photobucket, hva gjør jeg videre?? Så finner du bildet og under bildet står det en del tekst. Så høyre klikker du på den teksten der det står Img og limer det inn her. Da får du opp bildet. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lotus Elise Green Racing Skrevet Mars 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 Siter Vekt betyr alt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lotus Elise Green Racing Skrevet Mars 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 Takk for veiledningen, fikk lært noe smart i dag da! Da er jeg spent på om noen kreative og dyktige vil hjelpe til med "lakkering" Kan jo også nevne at jeg har bestillt hvite (de runde) blinklysglass både foran og bak, samt hvite side blinkere (de oransje går i søpla!!). Hadde vært kult å også sett hvordan de så ut på bilen her... Siter Vekt betyr alt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lotus Elise Green Racing Skrevet Mars 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 Siter Vekt betyr alt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 Kalippere og felger i samma farge? Du skulle tatt Bensinlokket og gitteret over motorn i samma slengen =) Matchet interiøret ditt bra i alle fall Pen bil du har forresten =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FastFreddy Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 skal også ta endel detaljer ellers i samme farge: calipperne, all netting (er sort i dag), tanklokket, og antenna. Har også felt inn sort netting i bakruta (inn mot bilen) den skal også bli "gullfarget" Hm.. Trur nesten han er tenkt å ta tanklokket og nettingen, Blugh.. Siter Old man, old car. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg