Gå til innhold

Hva syns dere om min 316i (m40 motor) 1989 !!???!!!

Ranger emnet

torbjørnbmw316

Anbefalte innlegg

Skvettlapper? Har ikke det problemet på min e30, kanskje det er mønsteret i dekkene som kaster opp grus og slikt? Det gjør dem på sommerfelgene mine, veldig irriterende. Skal isolere me litt rustbeskyttelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heheh,ja sånt skjer,hehe.........som waageli sa: typisk smakløst tysker interiør,hehehehehe,den var bra,hehe,syns det er ganske fint jeg hehhe......skal til tyskland med fattern og hente en til,da blir det enten en e-30 325i m-technik,eller 325i e-36,synes e-30 er tøffere jeg da,onkeln min importerte 2 stk 316i,en 320i Alpina med automat gir ( den dro nå jævlig),og en 320i cab,og nettopp importert enda en 320i.håper vi finner en fin en i tyskland i sommer.angående styre enheten så satte emmsport inn en fra en e-34 så hadde de glemt å kode den om,men da gjenstår det bare å kjøre en stund og sjekke at fuskingen ikke kommer tilbake igjen,min gamle styreenhet er helt ferdig,starter ikke med den engang.

Hva koster det å importere en E30 325i? Skal ikke ha skilter på den, skal bruke den som delebil.. :)

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du slipper å betale avgifter hvis du bare skal ha den som delebil,betaler bare det den koster + frakt.....da blir det ikke spesielt dyrt....vis du f.eks skulle importert en fin 325i så ville det kostet 60000 ca vis du skulle registrert den .får en fin 325i til 15000,men det er da uten aller avgifter og sånn da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du slipper å betale avgifter hvis du bare skal ha den som delebil,betaler bare det den koster + frakt.....da blir det ikke spesielt dyrt....vis du f.eks skulle importert en fin 325i så ville det kostet 60000 ca vis du skulle registrert den .får en fin 325i til 15000,men det er da uten aller avgifter og sånn da.

Slipper avgifter??

Du må betale 25% moms på alt over 3k inn til norge.

1999 BMW E46 320d - Konebil

1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator

1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har det blitt innført nå da,trengte ikke å betale avgifter på delebil,det gjorde ikke onkeln min vertfall...

Mulig jeg tar feil her, men rart om det ikke skulle være det... staten grafser til seg det de kan.. angry

1999 BMW E46 320d - Konebil

1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator

1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen skal fortsatt betales moms på når den taes over grensa... skal ikke være noen utigfter over det :) (Hvis jeg da har fått meg det her riktig :rolleyes: )

[o] BMW 320i 87' (Parkert)

[x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka)

På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider