Laaars Skrevet Mars 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 Hei! Tenkte jeg skulle få prøveskilter på Golfen og teste den litt før jeg plukker den fra hverandre. Men, kan jeg øvelseskjøre med prøveskilter? Eller må jeg få noen med lappen til å kjøre? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet Mars 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 No når eg kjøpte meg bil frå forhandler, fekk eg lov til å øvelseskjøre med prøveskilter (metall). Men om det er lov veit eg ikkje! :p Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT_rider Skrevet Mars 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 Nei det er ikke lov. Spurte på tilsynet før jeg fikk lappen. Var litt gnien og ville ikke sitte skilter på bilen før jeg fikk lappen. Siter Fiesta to the people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg