sInnzYk Skrevet Mars 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 jada, skjønner det.. men hadde blitt litt tungvint for meg.. også skjønner jeg ikke vitsen med det.. er minimalt feil med bilen.. men er lov å komme å se på den.. hvis du vil.. Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scandalnavia Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 Er Det Det At Du Ikke Har Annen Bil Eller? Kan Jo Bruke Min...?? Siter -1948 Harley Davidson Chopper -1987 Volkswagen Golf 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mars 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 nei, er ikke det.. skal kanskje møte en fra molde et sted i løpet av uke.. skal se på bilen hans.. oxo kan det hende han var interssert i bytte.. så jeg får se hvordan det går.. er ikke noe prob at du tar den med på naf test.. men liker ikke å sende bilen min med folk jeg ikke kjenner, det skjønner du sikkert! Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scandalnavia Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 Skjønner det. Men jeg er da en ærlig kar som bare vil Sjekke ut det jeg skal kjøpe :) Erd et NAF i nærheten av deg? Siter -1948 Harley Davidson Chopper -1987 Volkswagen Golf 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mars 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 ja.. tror det er på kongsvinger! men skjønner ikke hva som er så viktig med å ta naf test på den! hadde det vært noen store feil på den, så hadde j sagt det! kan du ikke komme å se på den da? prøve den en tur.. Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scandalnavia Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 Kan komme å prøve den. Men skal uansett ha den på en NAF test før jeg kjøper den. Ekstra trygghet for meg... Så hvis jeg kommer så må jeg nesten få låne den til Kongsvinger... :) Siter -1948 Harley Davidson Chopper -1987 Volkswagen Golf 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scandalnavia Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 er jo ikke oppe der da..hehe...kommer n tur på mandag jeg...ringer deg... Siter -1948 Harley Davidson Chopper -1987 Volkswagen Golf 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mars 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 naf test er jo bare mer "pruting" for deg da.... finner sikkert noen "små feil" å prute på.. går som sagt ikke noe mer ned i pris! kan selge den for 35 + sommersfelger! men da følger ikke anlegg med.. Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mars 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 golfen går til den første med 35000 Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 ingen? bud vurderes Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg