mavoma Skrevet November 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Blir softwaren mappet etter turboen da eller? Siter Bmw 325 turbo e36, 3toms eksos konfilter ic, dump bensintrykksregulartor, oz ceres felger, m3 fanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Blir softwaren mappet etter turboen da eller? Jeg skulle kjøpe et komplett brukt Turbo Kit fra USA, et Active Autowerke kit, men jeg tapte budet på dette dessverre. Da var alt komplett utenom manifold og downpipe. Det hadde jeg funnet i tillegg. Også skulle jeg få Active Autowerke til å sende meg Software som var for det kitet til min bil. Men, dessverre tapte jeg budet.. Så jeg sparer nå penger opp, for å finne noe annet.. Håper å komme over et komplett kit med software, så jeg slipper å gå tilverks med et stand-alone management, piggyback eller noe sånt. Jeg har ikke kompetanse til det dessverre. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg