Gå til innhold

Besøk hos Volksport

Ranger emnet

Sonick

Anbefalte innlegg

Var forgje lørdag på besøk hos Volksport for skifte av toppakning og ny kam.

Kjørte fra Haugesund kl 9 og kom frem kl 11.

Begynte og demontere ganske kjapt.

Toppen ble planet , ventiltettninger skiftet. Ventiler ble glassblåst. Alt rengjort. Toppdekksel glassblåst.

Det sto feil toppakning i den. De hadde satt vanlig ( ikke stål pakkning) så den var årsaken til at det har vert høyt trykk i kjølevannet samt forbruk av kjølevann.

Det hadde også vert lekasje mellom alle sylindrene

Timene gikk fort og problemene hopet seg opp.

Kl 24 var det klar for prøvestart.

Bilen gikk fett og stoppet kjapt. Etter et par timers feilsøking fant vi ut at den 2 mnd gamle lambdaen har tatt kveld.

Kjørte fra Stavanger til haugesund i natt uten lambda. På toppen av det hele måtte jeg stå 4 timer å vente på neste båt.

Alt i alt vil jeg bare anbefale volksport til alle.

Takker Erlend for super service :)

VOLKSPORT

I går fikk jeg fikkset eksospakningen ( den røk på vei hjem fra Stavanger) og skifet reg reim ( vi hadde ikke den i når vi holdt på der nede.)

Justerte til 12 grader fortenning.

Så nå går det unna :)

Golf 4 gti 99 mod

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Må takke Erlend på Volksport for knallbra service! Bringer og leverer deler på døra mens jeg sitter hjemme på morrakvisten med en øl :) Dette kaller vi ferie-service!

Knallbra service, dyktige folk og ikke minst hyggelige priser for fikse toppen min!

Stå på Erlend!

Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 4 months later...

Jeg vil også bekrefte at Golfg60sync yter god service.. Selv om jeg ikke har vært innom sjappa. Så var han tik stor hjelp da jeg skulle velge senkesett.. Golf60sync er en bra kar å ha på bilforumet... Kanskje jeg tar en tur med golfen min til sommer ;)

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider