Sonick Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Var forgje lørdag på besøk hos Volksport for skifte av toppakning og ny kam. Kjørte fra Haugesund kl 9 og kom frem kl 11. Begynte og demontere ganske kjapt. Toppen ble planet , ventiltettninger skiftet. Ventiler ble glassblåst. Alt rengjort. Toppdekksel glassblåst. Det sto feil toppakning i den. De hadde satt vanlig ( ikke stål pakkning) så den var årsaken til at det har vert høyt trykk i kjølevannet samt forbruk av kjølevann. Det hadde også vert lekasje mellom alle sylindrene Timene gikk fort og problemene hopet seg opp. Kl 24 var det klar for prøvestart. Bilen gikk fett og stoppet kjapt. Etter et par timers feilsøking fant vi ut at den 2 mnd gamle lambdaen har tatt kveld. Kjørte fra Stavanger til haugesund i natt uten lambda. På toppen av det hele måtte jeg stå 4 timer å vente på neste båt. Alt i alt vil jeg bare anbefale volksport til alle. Takker Erlend for super service :) VOLKSPORT I går fikk jeg fikkset eksospakningen ( den røk på vei hjem fra Stavanger) og skifet reg reim ( vi hadde ikke den i når vi holdt på der nede.) Justerte til 12 grader fortenning. Så nå går det unna :) Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Ka for no? Jeg kjørte jo så for den skuta jeg hadde til disposisjon gikk for å hente reim og strammehjul hos han der planeren. Var det ikke rett greier? Var kjekt å se skruing i så reine lokaler som helikopterverksted er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Mars 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 Erlend er vel en av de som har mest peil på G60-motorer. Få ting han ikke finner ut av Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallyegolf Skrevet Mars 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 Erlend er en god kar han. Fått mye hjelp der siden jeg kjøpte rallye`n. ;);) Siter VW Golf g60 Rallye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwixern Skrevet Mars 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 Hørtes ut som en trivelig plass å ta med bilen til overhaling :) Tar dem mye ? Siter Vw Touran 2.0DSG 5s Audi Cabriolet Nissan KingCab Audi Coupe Q. 77 Boble Roadster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Takker og bukker karer, hyggelig. Vi gjør vårt ytterste, alltid. Hørtes ut som en trivelig plass å ta med bilen til overhaling :) Tar dem mye ? Bare å komme, alt er billig her.... :) Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Må takke Erlend på Volksport for knallbra service! Bringer og leverer deler på døra mens jeg sitter hjemme på morrakvisten med en øl :) Dette kaller vi ferie-service! Knallbra service, dyktige folk og ikke minst hyggelige priser for fikse toppen min! Stå på Erlend! Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Meget bra service hos Volksport. Har sendt en del mailer, og får alltid raskt svar. Bestilte en liten del for 3 dager siden, og i går lå den på stuebordet hjemme når jeg kom hjem :) Er nok ikke siste gangen jeg handler derfra :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 kan ikke annet enn å skryte av servicen hos Volksport Erlend, møtte opp hjemme hos meg og plukka ut g-laderen... (ikke at jeg er lat, men jeg har ikke peiling og lar proffe folk gjøre jobben) Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 Jeg vil også bekrefte at Golfg60sync yter god service.. Selv om jeg ikke har vært innom sjappa. Så var han tik stor hjelp da jeg skulle velge senkesett.. Golf60sync er en bra kar å ha på bilforumet... Kanskje jeg tar en tur med golfen min til sommer ;) Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg