Infinal Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Tenkte jeg skulle lage en tråd om min bil. Det er en Toyota Corolla Gt Twin Cam 16v Ae 82 Det som har blitt gjordt med bilen er, Bur ( Selvbyggerbur ) Corbeau Forza stoler 4- punkts belter Omp ratt / Gearkule og burpolstring Motor er vel delevis orginal, men går veldig godt.. Green Twister filter 2,5 " effektanlegg ( Skal byttes ) Lakkert røde baklamper Ebc red stuff klosser fremme + sikkert mer som jeg ikke kommer på i farta.. Planer etterhvert er, ny lakk og nye felger til sommerern.. Noen som vet om noen 8*15" /8*16 compomotive eller liknende felger så si ifra.. Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet Mars 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet Mars 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Har like felger som du har bare i 16'' Med 195/45. De kan du få kjøpe å ha på corollaen:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet Mars 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 Har like felger som du har bare i 16''Med 195/45. De kan du få kjøpe å ha på corollaen:D Har du noen bilder av felgene ? Noen skader eller liknende? Bra dekk? Ca. Pris...? Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Mars 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 Felgene har ikke noen spesielle skader..bare litt steinsprut, men ikke noe alvorli.. Dekkene er strønke. Ikke merkbart brukt. Får ikke til å legge inn bilde her.:( Tenkte no meg 4500 ca.. Er jo veldi like de som du har på din bil, bare større.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Mars 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 Meget snygg bil. Du har å møte opp på streetmeets til sommeren, så kan jeg titte litt. Røde baklykter så bra ut. Har vurdert det selv, men ikke kommet så langt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Mars 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 Den så strøken ut ja :) Kunne du tatt noen bilder av åssen du har festet beltene bak for meg ? jeg skal montere det selv nå se, og er litt usikker på åssen jeg skal ha det... :) Mvh Ottesen Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet Mars 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 Meget snygg bil. Du har å møte opp på streetmeets til sommeren, så kan jeg titte litt. Røde baklykter så bra ut. Har vurdert det selv, men ikke kommet så langt.. Takker for kommentar.. Bilen må lakkeres opp igjen, er ikke akuratt strøken i lakken, flekket litt her og der. Og nye framskjermer skal på.. Kjøper nye på Toyota, men det blir til våren.. Skal nok dukke opp på noen streetmeets... Lakka baklampene selv, kjøpte lakk på Mekonomen. Blei faktiskt greit resultat... Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet Mars 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 Den så strøken ut ja :) Kunne du tatt noen bilder av åssen du har festet beltene bak for meg ? jeg skal montere det selv nå se, og er litt usikker på åssen jeg skal ha det... :) Mvh Ottesen Det skal jeg gjøre, prøver i morra visst jeg rekker det... Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 Det skal jeg gjøre, prøver i morra visst jeg rekker det... :) :) :) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet Mars 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Da er nye felger innkjøpt..... Rondell felger m. 195-45-15. Tror det blir bra... Bilde: Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 blitt bedre med 16'':D:D:D:;);) heh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet Mars 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 blitt bedre med 16'':D:D:D:;);) heh He he.. Kanskje, men tror det holder med 15".... Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet Mars 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Kunne du tatt noen bilder av åssen du har festet beltene bak for meg ? jeg skal montere det selv nå se, og er litt usikker på åssen jeg skal ha det... Mvh Ottesen Her har du noen bilder.. Ikke best kvalitet men... Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg