mjepson Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Synes de to poloen jeg har hatt er veldig tunge og ujevne på clutchen... Hvordan er deres erfaringer? Noen som har byttet clutchvaier noengang og kjent forskjell? Tenkte faktisk jeg skulle prøve det for å se om det gjorde den lettere. Alle andre som kjører min bil reagerer på at det er en tung clutch... men siden det har vært sånn i begge bilene så trodde jeg det bare var sånn poloer var... Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atley Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Jeg har vært borti ett par golfer med tung clutchpedal, har byttet wire og pedalen ble fin som snus..... prøv det du!!! Siter -05 Skoda Octavia -96 Ford Exploder -89 Jeep Cherokee Limited Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet Mars 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 ok thanks! :) Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elltho Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Har veldig tong kløtsj på min Polo også.. Nesten som den er "tong" å slippe ut.. :rolleyes: Så ja, flere poloer med dette "problemet"? -Thomas- Siter -->88mod Hilux,68mod Boble roadster (x)94mod Bmw 318is,91mod Golf2 TD,96mod Polo 6N 1,6l,81mod Hilux type stOr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrulf Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 jeg har kjørt et par sånne og syns de er litt vanskelige å modulere. hakkete på vei ut lissom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polow Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 hatt akkurat samme problemet.... veldig hard på clutchen. Bare en ting å gjøre, skift clutch Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tokan Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Dama klagde når hu sku øvelseskjøre nå etter jul.. Neida, sa jeg.. det skal være sånn! doh (kun jeg som har kjørt den, og var sånn da jeg kjøpte den) 2uker etter byttet jeg den inn i en Golf, og det eneste forhandleren klagde på var at clutchen var tung ;) Så nå sparker jeg clutchen nesten gjenom torpedoveggen i Golfen. Helt sykt for en forskjell.. Siter 2000 Golf IV [x] 01 Polo 6N2 [x] 87 360GL [x] 86 360GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet Mars 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 mye tyder på at dette da er normalt i poloene? Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tokan Skrevet Mars 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 Jepp, ser ut til at det er mange som plages.. Forhandleren sa det kunne være at den var slitt, flisete og på tur å ryke, eller bare treg/dårlig smurt... Veit a pokker.. Vært sånn i 4år ;) De solgte min videre uka etter, uten å fikse det....... Siter 2000 Golf IV [x] 01 Polo 6N2 [x] 87 360GL [x] 86 360GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 Min og er likedan, den er liksom treg og slippe ut. Jeg byttet clutch da jeg byttet girkasse, men clutchen ble likdan etter det også. Kanskje ny vaier er løsningen? Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tokan Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Min og er likedan, den er liksom treg og slippe ut. Jeg byttet clutch da jeg byttet girkasse, men clutchen ble likdan etter det også. Kanskje ny vaier er løsningen? Ifølge han selgeren kunne det være en rimelig løsning... Siter 2000 Golf IV [x] 01 Polo 6N2 [x] 87 360GL [x] 86 360GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigas Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Min er også slik Siter 96 mod, Polo 6N, Colour Concept. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmk Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 clutchen på min 01 polo har også värt hard hele tiden......(iallefall så lenge jeg kan huske, og jeg kjöpte den ny....), vaiern har til og med gått av en gang og den blei ikke bedre etter byttet......??? har kjört helt like poloer som har lettere clutch ??? lurer på om det er et mindre polo feil......;) Siter mercedes 230 E -92 nå..... (Solgt)Polo GTI-R........Improved edition Skandinavias beste Polo side Nordicpolo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg