kimoajajaj Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Fattern ringte nettop og fortalte meg at han hadde vært innom mekonomen og (helt spontant, ikke på oppfordring fra meg) hadde kjøpt nytt bensin filter til både meg og søstra mi sin 205:). Jeg lurer derfor på om det er mye jobb å bytte dette filteret?. Hvor står det? (mener å ha hørt at det står bake utenfor tanken en plass?) Blir jeg å merke noen forskjell kanskje, hvis det gamle filtre er møkkete?. :) Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Står ved bensinpumpehuset som står under bilen ved tanken. Løsne på to slanger og en bolt\mutter som strammer en klemme rundt filteret og det skal være løst. Litt bensin kommer det, så ha med deg en kanne så blir det ikke så mye søl. Bensinfilteret er viktig å bytte på k-jet, følsomme saker. Den blankeste saken på bilde som er filteret : Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Du får håpe det passer, jeg kjøpte nytt bensinfilter til min på Mekonomen, og etter å ha plukket ned det gamle (og fått noe som føltes som 5 liter bensin på klærne, i øynene og håret) fant jeg til min store irritasjon ut at det nye filteret hadde feil innfestinger/koblinger. Og det vistes ikke i det hele tatt når jeg sammenlignet filtrene, var forskjell inni tilkoblingen. Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Jeg kjøpte mitt på mekonomen og fikk riktig filter. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Jeg kjøpte mitt på mekonomen og fikk riktig filter. Som vanlig jeg som hadde uflaks da... :( Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg