Blugh Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Disse lyktene har vært diskutert opp og ned i det siste, mange hater den nye looken, og jeg er ikke spesielt begeistret for de selv heller. Håper noen mekker en facelift i denne duren. Orginalen Facelift :P Venstre lykt ser forresten litt bedre ut enn høyre. Om noen kunne ha laget en animasjon med disse to for å bedre illustrere forskjellen hadde det blitt mottat med takk. (Kunne sikkert ha posta dette i Photoshopseksjonen, men dette er vell harldy en mod jeg ønsker respons på eller noe det er lagt mye arbeid i, her teller ikek modden, men tanken, ideen.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 de kommer mest sansynlig ikke til å erstattet primera baklyktene for noen Carisma sedan baklykter nei.. for det første så passer ikke linjene inn med resten av linjene bak Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Det er uansett bedre enn Lexus-look ala. feks. Mazda 6 Til min store overraskelse så vil nye Polo også få lexus-lykter... Usj og herk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Faceliften ble mye bedre enn originalen ja. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet Mars 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Den dagen BMW kommer med Lexus-look på baklyktene sine, da bygger de romskip da... Jeg liker bedre denne LED stilen noen heftige Mercer har, som jeg også har sett en del på stylede A3'er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 3serien har "lexus/altezza/euro/habbibabb" lykter.. på compact og folk påstår BMW ikke stjeler fra japanerene ... (ja .. den er orginal..) Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 3serien har "lexus/altezza/euro/habbibabb" lykter.. på compact og folk påstår BMW ikke stjeler fra japanerene ... (ja .. den er orginal..) Så er jo denne også den styggeste bilen som har rulla ut fra en BMW fabrikk ever... I sterk konkurranse med den nye 3'ern... Noe sier meg at jeg vil ha andre meninger om bilen når vi begynner å se dem på veiene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Så er jo denne også den styggeste bilen som har rulla ut fra en BMW fabrikk ever... I sterk konkurranse med den nye 3'ern...Noe sier meg at jeg vil ha andre meninger om bilen når vi begynner å se dem på veiene! Helt enig. Den ble kåret til en av de beste homo bilene. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Helt enig. Den ble kåret til en av de beste homo bilene. Nei, hahaha, dæven, en homo fra vgs. skulle kjøpe bil, og han kom bort til meg og spurte meg hva jeg syntes om bilen. Og da svarte jeg "er du seriøs, den bilen er dritstygg", og han ble dritsur og endte opp med en Alfa 147, hahahaha :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg