anda Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Bare lurte på hva man burde gi for en 1 mnd. gammel slik monoblokk som er strøken? Soundstream EGA1700D 1700 RMS @ 4 Ohm Mono 425 RMS @ 4 Ohms Output 850 RMS @ 2 Ohms 5 - 250 Hz Frequency Response 200mV Input Sensitivity 80dB S/N Ratio 24dB Low-Pass Slope 50 - 150 Hz Low-Pass Frequency 24dB Subsonic Filter Slope 15 - 40 Hz Subsonic Frequency 0 - 18dB Subwoofer EQ @ 45Hz High quality FR-4 circuit board Continuously Variable Low-Pass Crossover Continuously Variable Subsonic Filter Variable Subwoofer Equalizer Platinum 2-gauge Power Connectors Remote Bass Boost Control Nypris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Om den er uten riper og det foreligger kvittering og garantibevis fra Norsk forhandler vil jeg vurdere verdien til å være rundt 5000... Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anda Skrevet Mars 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Den er visst kjøpt i statene. Han har kvittering. Er det no negativt at den er kjøpt der? Og hva er nypris her i Norge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Da er det jo dårlig med Norsk garanti om noe skulle gå galt. Tror ikke internettsjappa har avtale med noen her som utfører reparasjoner innenfor rammene av Norsk kjøpslov. Reparasjoner uten garanti er rimelig dyre greier. Tipper nypris i Norge ligger rundt 7200. For min del ville jeg ikke gitt mer enn 3500 slik saken står nå. Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anda Skrevet Mars 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 ok takk for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Du får prøve å sjekke opp prisen i USA på denne selv da.. Kan hende han prøver å tjene penger på å selge den til deg.. :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Den er visst kjøpt i statene. Han har kvittering. Er det no negativt at den er kjøpt der? Og hva er nypris her i Norge? Får den til 2700,- (kanskje billigere) i statene, så du får jo selv bestemme hva du er interessert i å betale ;) Veil nypris i Norge tipper jeg ligger rundt 8000,-. MSRP i USA ganger 10 pleier å ikke være så langt ifra, det blir 8490,-. Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Tja... Ega serien har gått ut av produksjon så den er ikke i prislistene for 2005, jeg kan heller ikke finne den i listene for 2004..... Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Og så koster den 6.639,00 DKK på dansk webshop. Det blir 7300,- NOK. Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Og så koster den 6.639,00 DKK på dansk webshop. Det blir 7300,- NOK. Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anda Skrevet Mars 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Tror nesten det er lurest å bestille fra statene selv. Kan man stole på at denne gir 1700w rms? Hva kan man sammenlikne NAD (gir gjerne mer enn oppgitt rms effekt) i hifiverdenen med i bilstereo? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Tror nesten det er lurest å bestille fra statene selv. Kan man stole på at denne gir 1700w rms? Hva kan man sammenlikne NAD (gir gjerne mer enn oppgitt rms effekt) i hifiverdenen med i bilstereo? Tja... Soundstream er jo kjent for å gi bra med effekt, men se her. 100A strømtrekk gir deg ikke 1700W RMS i hvert fall. Hvis det stemmer da... Tror jeg ville sammenlignet med Kicker. De er kraftige, og gir gjerne en del mer enn oppgitt. Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Tror nesten det er lurest å bestille fra statene selv. Kan man stole på at denne gir 1700w rms? Hva kan man sammenlikne NAD (gir gjerne mer enn oppgitt rms effekt) i hifiverdenen med i bilstereo? Du må gjerne prøve å bestille fra statene, men jeg tror du blir skuffet. Når det gjelder effekten kan jeg fortelle at den forsterkeren er regjerende norgesmester i street-B i db-drag. 2 stk. sånne på 2 stk Soundstream SPLX-12 spilte 149,1 db i en Honda CRX. Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg