OpelFanatikeren Skrevet Februar 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2003 Det blir et lite Opelmotorsport Club treff på Mc Donald ved Sarpsborg søndag den 23 februar ved 18 tiden. Dette er bare en sammenkomst med Opel som interresse. Alle medlemer er hjerlig velkommene :D Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fyrsten Skrevet Februar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2003 Går det bra hvis jeg dukker opp i en mazda? Siter Bilvask er oppskrytt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calib'R Skrevet Februar 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2003 jeg skal prøve å ta meg en tur. Siter BRENN !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet Februar 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2003 Du er hjertlig velkommen fyrsten ! :D Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg