dudeskyline Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 Er det noen som har P11 med Supersprint potte? Viss noen har, kunne dere lagt ut et bilde? Jeg er i tvil om jeg skal sattese på en sånn potte eller en Apexi N1, HKS stil. Supersprintpotta passer på din bil , det er det ikke noe tvil om. Veldig fin grom lyd i den, men Apexi N1 bråker litt mer enn supersprintpotta.Jeg legger ved bildet av supersprintpotta jeg har på bilen. Det er ditt valg. :) [/img] Siter BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456 K&N innsats filter selges! Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P11GT Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 Det der så jo bra ut:) men det er jo enda grommer med den Apexi stilen. Det som gjør at jeg er litt i tvil angående lyden i Supersprint pottene er at jeg har en kammerat med en 318is som satte på en sånn, og du hørte nesten ikke forskjell på den og den orginale, men det er vell forskjell på biler og:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Primerasri: jeg bestilte meg hvite blinklys på siden, i forrige uke, hos needforspeed i england, tirsdagen 8 mars, og jeg var inne å sporet opp pakken i dag, og den hadde kommet til Oslo i dag tidlig...! jeg betalte 489 kr for blinklysene og frakten (den billigste frakten med fly) og jeg går ut ifra at jeg får blinklysene mine i postkassa på onsdagen med litt flaks... jeg betalte på forskudd, noe som jeg syntes gikk greit for en gang skyld... fikk respons på mail med en gang omtrent, og med en gang pakken var sendt fikk jeg mail med pakkenr slik at jeg kunne spore pakken hele tiden...! nå gjenstår det bare å få produktet hjem i postkassa så er jeg strålende fornøyd...! :titties: hvis jeg skal bestille igjen, så kommer jeg ikke til å nøle med å betale på forskudd...! pakken kommer fortere frem da... betalte forresten med visa (credit card) på sidene deres... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sunh Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Skal hente meg en primera i slutten av uka, og lurer litt på å bestille hvite blinkers til den.. Men finnes det virkelig ingen alternativer til needforspeed? MÅ det være originale blinkers til P10? Prisen er litt på kanten, men det ser jo utrolig mye fetere ut med hvitt i forhold til orange da.. :) Siter Primera SE Hatchback Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SR20De Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Skal hente meg en primera i slutten av uka, og lurer litt på å bestille hvite blinkers til den.. Men finnes det virkelig ingen alternativer til needforspeed? MÅ det være originale blinkers til P10? Prisen er litt på kanten, men det ser jo utrolig mye fetere ut med hvitt i forhold til orange da.. :) Er gruppekjøp på PureP10-forumet, men blir vel ikke så veldig mye billigere. Link her: http://www.hakx.co.uk/purep10/forum/forum_posts.asp?TID=829&KW=repeat Tror du må være medlem for å lese det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sunh Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Bestilte meg hvite blinklys i går allikevel jeg. Kanskje ikke noe å skrike ut om, men jeg ville bare informere om at jeg fant en billigere webshop enn needforspeed.. http://www.performancelights.co.uk heter den. Blir faktisk en del billigere her når man regner med frakt. Kom på 28,95 GBP tror jeg. Kanskje må jeg betale mva. til statskassa før jeg får pakka, men om regnestykket mitt er riktig kommer det da i verste fall på 423 kr. Om jeg slipper mva. blir det 338 kr. Sier i fra når jeg får pakka om det var å anbefale eller ikke :) Siter Primera SE Hatchback Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Ja, TJ4 er "SRi-blåfargen". Tenkte på om den bilen oppi her var lakkert med TJ4 ;) Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SR20De Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Tenkte på om den bilen oppi her var lakkert med TJ4 ;) Ser ut som om det er TJ4 på den bilen. Nissan kan vel ikke ha en farge til som nesten er lik TJ4? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 i dag kom pakken med hvite skjermblinkers hjem på døra mi med tollpost...! så da gjenstår det å få pakket opp og montert de så fort som mulig...! hapyhappy Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primerasri Skrevet Mars 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Det gjør du helt rett i :D artig å se att det har blitt en del innlegg på den første tråden min her på forumet :) :) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 primerasri: har du bestilt deg hvite blinklys enda? Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primerasri Skrevet Mars 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Har ikke gjort det enda nei, nesten så jeg har lyst å bestille "black" i stede for å sote de selv...men så kanskje jeg vil ha hvite da..hehe, ikke lett :) men har jo ikke kommet i gang med noe enda.. så det er en del som kommer før blinklysene. Med samme..hva synes dere om forslaget nedenfor, dere som kan dette.. Hvordan blir det å kappe det orginale "luftinntaket" sånn som på bilde for så og plassere et universalt kn filter der hvor plastrøret er kappet. Bra/dårlig? Skal vel inn med forsterkeren jeg har i den gamle bilen også, det blir vel til helgen. Skulle også hatt større felger på sommeren, men det koster jo en del.. nå har jeg 15" felger på sommerdekkene, de er jo tilsalgs forresten :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 er vel bare å sote i vei det, på de orginale blinklysene tenkte jeg på... har gjort det selv jeg, med svart spraylakk... (lakka da seff ikke slik så att det ble HELT svart...), men syns og trur det blir finere med hvite blink på min... kan hende det blir like så tøft med svart på bilen din, primerasri... burde vel gå greit å kappe det orginalrøret, men trur jeg heller ville ha skaffet meg ett nytt rør, slik så at du har det orginale, i tilfelle det skulle gå galt... men jeg har kun montert på min 2 liter, så det er jo litt forskjell på de to ang tilkobling tenkte jeg på... her er ett bilde av motorommet mitt med jamex filteret påmontert...! Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primerasri Skrevet Mars 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 har kjøpt et "nytt" luftinntak/plastrør, kosta 100 kroner på opphuggeri, sånn att jeg har det gamle i "reserve"...så det var vel planen, men er tar i mot absolut alle innslag og forslag med takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 da sier jeg bare en ting primerasri: kapp i vei :D bare å prøve seg litt fram, så finner du fort ut en løsning, det gjorde ihvertfall jeg... :) Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg