Glacius Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Hey guys if u live in the USA u know a mag called HONDATUNINGMAGAZINE , well 3 months ago i got an assignment to design the NEW civic 2006 for them and this month it got published :D i got quite pleased with the end resault but i wish i had more time on the rear view ..i will post the design in the advance section as soon as i got clearence from the mag :D but thanks to Alfa romeo :D who took a scan (thanks buddy ) u can see the design here :Das u see its VERY much alike the REAL one . i was quite suprised really. Btw " i brushed EVERYTIHNG excpet the rims and lights =) here is the real one Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 din gris :D hehe dritfett, som jeg har sagt før til deg: sykt hvor lik den er den som er laget!!...eller noe sånt!! grattis christer....u r famous Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 så du fikk endelig lov til å poste den:D tror jeg har sagt dette millioner ganger men det der er helt rått.. og så utrolig den ligner på produksjons modelen.. men seriøst folkens.. denne modden trenger mer enn 2 svar.. den er jo faen meg brusha fra bunnen av!! Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kehsi Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 å. så du lagde den, og så, etterpå fikk du se at 2006 civicen kommer til å se ut som den oransje? i så fall er det sinnsykt kult! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Så med andre ord, du designet nesten den nye Civicen??? Sinnsykt fett da...! :D Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Mars 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2005 med tanke på at honda er dårlig til å kamuflere testbilene sine så er jeg ikke overasket.. eneste jeg kan si Wow til er jo tegninga i seg selv.... tallent ... Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg