Gå til innhold

2006 Lexus IS

Ranger emnet


Kebab gud

Anbefalte innlegg

Tidligere i dag ble Neste generasjon Lexus IS lansert i geneva

i første omgang får den 2,2liter Diesel (175hk/400Nm) og en 2,5liter V6 (205Hk/250Nm)

Første bilen med 10 Airbagger som standard

Den kommer med "Flappy-paddles" giring på rattet (bare V6)

og Dieselen kommer med "Lexus Clean Diesel Technology" dvs Toyotas D-cat system :P

Desverre kommer Dieselen bare med 6trinns manuell Girkasse

mens V6en kommer med 6trinns Manuel og 6trinns Automat med Rattgiring

 

Senere i år blir også en IS350 lansert med 3,5liter V6..

det sies også at de kommer med en utgave med V8

Om det kommer en coupe/cab/stasjonsvogn er ukjent

 

1.jpg

 

z2.jpg

 

z2006%20IS%20250_03.jpg

 

z2006%20IS%20250_06.jpg

 

z2006%20IS%20250_07.jpg

 

z2006%20IS%20250_08.jpg

 

z2006%20IS%20250_09.jpg

 

z2006%20IS%20250_22.jpg

 

z2006%20IS%20250_24.jpg

 

z2006%20IS%20250_26.jpg

 

z2006%20IS%20250_28.jpg

z2006%20IS%20250_11.jpg

 

z2006%20IS%20250_12.jpg

 

z2006%20IS%20250_16.jpg

 

z2006%20IS%20250_18.jpg

 

z2006%20IS%20250_21.jpg

[*] 2003 Lexus IS200

 

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

 

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fint eksempel på at den blir finere så fort den kommer på veien er .. GS

da bildene av kommende GS kom for over et årsiden .. fikk den lunken mottagelse.. men så fort bilder av den da den ble slutt testet på "ringen" så forsvant alle kritikken..

derfor liker jeg egentlig ikke pressebilder som blir tatt i et studio

[*] 2003 Lexus IS200

 

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

 

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56749.jpg

1.jpg

jaha? hvor er likheten? OHH! de har vegge en GRILL!

AHAHAHA!!

 

 

highlight_design_headlights_01.jpg

z2006%20IS%20250_07.jpg

OMG!! de har begge 2 dører pr side og begge har front OG baklykter!!!

den er en KOPI!!!

 

4-800.jpg

z2006%20IS%20250_06.jpg

... ok der skal jeg ikke si så mye.. men alle ser forskjelden..

[*] 2003 Lexus IS200

 

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

 

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva faen er problemet til lexsus? Har de fått ett lager billige busspeil? Er jo de største speila jeg har sett.

 

Og lexsus er jo kjent for å kopiere bmw, så at den ligner litt på 5`ern er jo kanskje ikke så unaturlig

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også påstå at det første jeg tenkte når jeg så den var "oi.. den ligna litt på bmw" MEN.. nå skal det sies at får meg så er det bare positivt.. jeg liker bmw sitt design.. og lexus sitt enda bedre på denna bilen faktisk.. så om denna bilen er intet anna å si enn :dude: og sombrero

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva faen er problemet til lexsus? Har de fått ett lager billige busspeil? Er jo de største speila jeg har sett.

 

Og lexsus er jo kjent for å kopiere bmw, så at den ligner litt på 5`ern er jo kanskje ikke så unaturlig

du kan seriøst ikke mene at den minner om en BMW...

IS henter alle sine design trekk fra storebroren GS som igjen henter deler fra den eldrene SUVen RX..

 

Profilen har IS hentet fra GS.. baklyktene har IS hentet fra GS som har igjen hentet de fra sin egen første generasjon/ dagens RX (dagens GS er mk3)

kan noen si EN EN! ting på bilen som ligner på BMW? og ikke bare si bilen!

 

det samme linja med BS sier folk om dagens IS også .. den er en direkte kopi av BMWs 3serie.. bla bla bla ..

jdet viser bare hvor trange folk er ui nøtta..

dagens IS og BMWs e46 kom samtidig! (faktisk lansert på samme show med noen minutter i mellom)

og dagens IS har hentet Designet for fronten fra tidlig 90-talls Chaser/MarkII

men neeei da .. den er en kopi..

 

enete jeg godtar er... LS.. den ER en kopi..S-klass, selv om den også var en tilfeldighet..

[*] 2003 Lexus IS200

 

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

 

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil bare si at jeg ikke mener det er en kopi av bmw,. men den har lignende linjer.. men hvem bryr seg?? men for å ta noe da.. så ligner skjermbuene på nye 5 serie.. dørhåndtaka har noe av de samme linjene og vekker asosiasjoner til bmw's nye 5 serie.. og takprofilen gjør det samma.. men hvem har sagt at dem kopierer? eller at det har noe å si.. dette er en nydelig bil.. om den så hadde hatt likhetstrekk med en eller annen skoda hadde det brydd meg like lite som det at den har likhetstrekk med bmw. bilen er jo en lexus.. at bildesignere låner og henter fra andre biler er jo ikke akkurat nytt.. og slik vil det fortsette å være....

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp.. på noen av de nyeste compactene sitter det som ganske kjapt blei kjent som "lexuslamper" hvorvidt det var pent eller ikke kan diskuteres.. men der har du nok et eksempel på at bildesignere låner og stjeler fra hverandre..

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår