vmaxv12 Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Noen som har erfaring med å skifte automat gir til manuell. Jeg har en Opel Senator 86mod. Og lurer på å bytte til manuell. Men jeg vet ikkje kor stort prosjekt det blir, og om jeg kan klare det selv. Noen som har gjort det før som kan seie noe om det, eller om noen som gjør det for billig peng. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excaliburz Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Noen som har erfaring med å skifte automat gir til manuell. Jeg har en Opel Senator 86mod. Og lurer på å bytte til manuell. Men jeg vet ikkje kor stort prosjekt det blir, og om jeg kan klare det selv. Noen som har gjort det før som kan seie noe om det, eller om noen som gjør det for billig peng. Da må du vell bytte/montere dette: Girkasse, svinghjul, pedalsett, gassvaier, clutchvaier, mellomaksling og komplett clutchsett(med evt svinghjulslager)... Tror vell det var alt...Ja også må du kople ut startsperra da(Den som gjør at du kun kan starte i P og N). Har gjort dette på en Omega A tidligere og vil derfor tro at det er ikke s stor forskjell på den og Senator'n.... Må vell påberegne et par dagers arbeid hvis du har en viss peiling. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg