sADsAM Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 1 stk. Alpine Type-R 12" til salgs med fabrikks-bygd kasse. Alpine SWR-1240 Single Voice Coil 4 Ohm Står oppgitt til 300W RMS, men har hørt om mange som kjører de på mye mer, bl.a en som kjører den på en rf power 550s bridged mono Kevlar Reinforced Pulp Cone High Excursion 1" Santoprene® Surround Dual Custom Progressive Nomex Spiders Integrated Tinsel Lead Design Frequency Response: 24Hz – 2kHz Custom Cast Aluminum Frame Extra Length Extended Pole Flared Pole Vent Bumped Backplate Heat Transfer Plate High Strength Brass Voice Coil Bobbin Heavy Duty 8ga. Push Terminal Oversized Parabolic Dustcap Magnetically Optimized Motor Structure Designed and Engineered in the USA Selges h.b.o 1500 ,- Spiller meget bra! Ring meg på 95166336, evt mail: sadsam@be-4-you.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sADsAM Skrevet Mars 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Bump bump bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smooth Skrevet Mars 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 Har du forsterker også eller? Kan gjerne tenke meg å kjøpe ett sett med sub og forsterker.... Mvh Kim Siter Audi A4 B8 2.0 TDI 170hk Q VW Golf IV 98 1.9 TDI 110hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sADsAM Skrevet Mars 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 Har du forsterker også eller? Kan gjerne tenke meg å kjøpe ett sett med sub og forsterker.... Mvh Kim Har desverre ikke forsterker som jeg skal selge, men kan se om jeg kan skaffe. Hvor mye er du villig til å gi for en forsterker? Send meg en PM hvis det er int. mvh Anders Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sADsAM Skrevet Mars 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2005 Er fortsatt til salgs. Til deg som lurte på om jeg hadde forsterker også, jeg har ikke fått tak i en, men har gitt kompisene mine beskjed om å holde øyne og ører åpne. Sub'n spiller meget bra i både portet og lukket kasse. Den trenger ikke mer enn 28 liter i lukket kasse, noe som er ypperlig for biler med lite bagasjerom. Ring eller SMS: 95166336 evt.PM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg