prizma Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 girkassa kommer sikkert til og holde til søndags kjøring men kommer nok ikke til og holde lengden trur jeg, spørs helt an på åssen jeg kjøre. kommer sikkert og kjøpe en sterkere girkasse seinere kanskje 4x4 girkasse og understel men det koster vettu.... er det noe som har en gtr her og kunne tatt bilde av gtr embleme lurer på åssen det ser ut, nei skal ikke emblem trimme men skal laga no custom greier :rolleyes: hvis jeg får lov og kalle det det nei! hehe: http://www.google.com thumpsup Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 sikker på om det er samma farge a jeg spurte om noen lakk forslag for litt siden da sa du at din kom fra en mazda fra 97 ell no sånt.trur denna fragen her bare har vært på di nyeste mazdane jeg som mazda 3, 6. også vidrere men ække sikker. bilen skal ikke bli godkjent nei ikke med det første få se seinere om det dukker opp et 4wd understell kanskje da Mulig det, lakkoden på lakken min er 13H. (Tror jeg ihvertfall.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 plACE kongsberg kjørte opp en bakke som blir kalt skollenborg hellinganegreit det gikk litt fortere enn det det skulle ha gått men jeg synes 8 mnd var helt jævlig så det blei rettsak. dem sa dem hadde foto bevis at jeg hadde lagt 22m med bremse spor jeg var der et kvarter etter dem hadde tatt di bildene av spora vakke lengre enn 9m. men jeg tok med meg 18 meter med autovern da. di 8mnd var sikkert fortjent men men. men har bare 3mnd igjen av di 8 da så det er sagt kan du pliiiiis ta det om igjenn...!! fortell HVORDAN I HELVETTE FIKK DU 9M BREMSESPOR I EN OPPOVERBAKKE?? eller ikke? forklar meg. Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low and slow Skrevet Mars 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 nei!hehe: http://www.google.com thumpsup har prøvd google men dukker bare opp skyline gtr emblemet, Siter mazdarati Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low and slow Skrevet Mars 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Mulig det, lakkoden på lakken min er 13H. (Tror jeg ihvertfall.) okey da er det ikke samma fargen lakkkoden på den jeg har fått tak i er 2b ell 27b skal få se om jeg får leita opp der jeg har skrivet det ned Siter mazdarati Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low and slow Skrevet Mars 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 kan du pliiiiis ta det om igjenn...!! fortell HVORDAN I HELVETTE FIKK DU 9M BREMSESPOR I EN OPPOVERBAKKE?? eller ikke? forklar meg. veit egentlig ikke husker ikke så veldig my hvar ganske mye i sjokk etter på for og si det sånn, trur jeg ikke bremsa i det hele tatt :D jeg var der bare og målte opp dagen etter på, Siter mazdarati Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 har prøvd google men dukker bare opp skyline gtr emblemet, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low and slow Skrevet Mars 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 takker og bukker Siter mazdarati Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low and slow Skrevet Mars 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 det hakke skjedd så mye siden sist eneste jeg har gjort er og tatt av bak fangern og tatt av henger feste, bilen blir rette opp etter påske ferien opprettern hadde ikke tid før, når jeg får til bake bilen blir det pussing så støv skya står. Siter mazdarati Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low and slow Skrevet Mars 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 tenkte jeg skulle legga ut noen bilder av av ulykkestedet ell åstedet som polti sa Siter mazdarati Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaPowah Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 De snaxy felga dine fikk seg en brukbar støyt væffal :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qjon Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Felger ??? haha skrell makrell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg