low and slow Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 okey her er prosjektet mitt det var egentlig et rullende prosjekt helt jeg kræsja med bilen og mista lappen i 8 mnd hehe menmen jeg overlever det sikkert blei litt ødelagt på venstre side av front plate og den ene vangen er sikkert skjeiv hørt at det kan skje når du treffer autovernet i en vis fart hehe. litt bulker og hull til kikker du nede ved kanalen så ser du at den er litt trøkt inn der og men her kan derre se åssen bilen skal se ut sånn etter hvert når bilen er ferdig retta opp da for og få sagt det bilen kommer til og bli lakkert mazda winning blue fargen .... ingenting er skrudd fast av fangere og panser og sånne ting så det ser litt shabby ut satt bare på får og se åssen det kommer til og se ut og så kommer det en gt-r motor fra statene snart håper bare den passer på fwd kassa samma boltmønster.. og jeg mange av derre kommer til og si at den ikke komme til og tåle det men det driter jeg i får holde så lenge det vare Siter mazdarati Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mighty Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 sinnsykt kult prosjekt!! Blir rått med GT-R motor! Men hvordan blir det med ledningsnett og slikt da?? hvis du har en 1.6 lx orginalt, så skal jo gt-x ha samme ledningsnett, så hvorfor ikke kjøpe gt-x motor? selv om kansje gearkassen ikke holder hvis du skal dragge bestandig/kjøre på bane, så får du sikkert mye morro med bilen!! gleder meg til å se resultatet! noe spesiell grunn til at du kjøper motor fra statene? mvh Justin Siter -Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil -Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil *Mazda RX7 Type R 1993 (solgt) *Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert) *323 GT-X 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Ser ut til å kunne bli bra dette. Øs på med bilder! Bakfangeren var ikke helt min smak,men.... Felga du har bak er fete.. Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low and slow Skrevet Februar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 sinnsykt kult prosjekt!! Blir rått med GT-R motor! Men hvordan blir det med ledningsnett og slikt da?? hvis du har en 1.6 lx orginalt, så skal jo gt-x ha samme ledningsnett, så hvorfor ikke kjøpe gt-x motor? selv om kansje gearkassen ikke holder hvis du skal dragge bestandig/kjøre på bane, så får du sikkert mye morro med bilen!! gleder meg til å se resultatet! noe spesiell grunn til at du kjøper motor fra statene? mvh Justin enneste der jeg klarte og finne en må betale noe rundt 9ell 10laper med hjerne. ledningsnett har mazdafun men har bare ikke fått sure meg og hente det men det er litt litt vanskelig uten lappen Siter mazdarati Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mighty Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 enneste der jeg klarte og finne en må betale noe rundt 9ell 10laper med hjerne. ledningsnett har mazdafun men har bare ikke fått sure meg og hente det men det er litt litt vanskelig uten lappen okey.. er motor bestilt eller? skal du fjærne hengerfeste? det burde du.. hvordan farge skal du ha på bilen? Siter -Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil -Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil *Mazda RX7 Type R 1993 (solgt) *Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert) *323 GT-X 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low and slow Skrevet Februar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 motor er bestilt men det er en liten kjangse for at dem ikke finner snakka med dem over tlf og skulle ikke væra no problem, henge feste skal vekk ja fargen blir winning blue samma som er på den nye mazda 3 Siter mazdarati Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low and slow Skrevet Februar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 her ser du fargen Siter mazdarati Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mighty Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 her ser du fargen fargen blir flott! Kan du ikke prøve å få tak i en gearkasse fra en 323 bg 1.8i GT eller en 323f 1.8i? eller kansje 323f v6 kasse passer? tror nemlig det.. men blir vell fort dyrt! Siter -Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil -Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil *Mazda RX7 Type R 1993 (solgt) *Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert) *323 GT-X 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Kult prosjekt :) Likte fargen du skulle lakke den i, og GT-R motor kan bli bra det... Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Bare sørg for at sotefilmen i siderutene bak blir fjernet :D BTW: Krasja og mista lappen..?? Fortell... Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laffy Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Ser fett ut de her. Hva slags styling er det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Hmm, vær så snill da; Når du først skal "lage" en 323 GT-R sedan, ta en annen lakk enn hva jeg har på bilen da. :rolleyes: Men artig prosjekt, lykke til. :) Husk at hvis du skal få bilen godkjent med GT-R motor, så er det andre ting som spiller inn også. (bremser, fjæring, osv.) "Enkleste" er vel å skaffe deg en GT-R delebil og flytte over alt derfra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 flott prosjekt! - digga felgene - digga lakken - digga fangerene - få på en spoiler? - og sot alle rutene :D 90% ugjennomsiktelig :D Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low and slow Skrevet Mars 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Bare sørg for at sotefilmen i siderutene bak blir fjernet :D BTW: Krasja og mista lappen..?? Fortell... plACE kongsberg kjørte opp en bakke som blir kalt skollenborg hellingane greit det gikk litt fortere enn det det skulle ha gått men jeg synes 8 mnd var helt jævlig så det blei rettsak. dem sa dem hadde foto bevis at jeg hadde lagt 22m med bremse spor jeg var der et kvarter etter dem hadde tatt di bildene av spora vakke lengre enn 9m. men jeg tok med meg 18 meter med autovern da. di 8mnd var sikkert fortjent men men. men har bare 3mnd igjen av di 8 da så det er sagt Siter mazdarati Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low and slow Skrevet Mars 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Ser fett ut de her. Hva slags styling er det? stylinga kommer fra et australsk frima men dem har slutta og lagan jeg bestilte det sette der for ei go stund siden http://www.bodykit.co.nz Siter mazdarati Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg