brunetto Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 motor golf spiess 1.6 kugelfischer metering unit, around 188 hp, complete ready for installation Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bigwindow Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Forgasser eller innsprut? Pris? Siter 1991 Golf cabriolet G60 1991 Passat syncro G60 1963 VW boble GERMAN LOOKER prosjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brunetto Skrevet Februar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Forgasser eller innsprut? Pris? I am talking about vw engine with Kugelfischer metering unit, as currently installed on single seater F.3. If You let me know Your e-mail, I can forward some pictures. It is a proper racing engine. regards Brunetto Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 kugelfischer er vel k-jetronic om jeg ikke er helt på viddene sombrero Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brunetto Skrevet Februar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 kugelfischer er vel k-jetronic om jeg ikke er helt på viddene sombrero sorry i cannot understand, the engine has mechanical metering unit (not electronic) injection. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bigwindow Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Da er det K jet ja.. Mailen min er: harald_soia@hotmail.com Siter 1991 Golf cabriolet G60 1991 Passat syncro G60 1963 VW boble GERMAN LOOKER prosjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Hvorfor svarer du kun på norsk når han tydeligvis kun kan kommunisere her på engelsk?? Hehe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bigwindow Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Tror han finner mail-adressen min for det.... Siter 1991 Golf cabriolet G60 1991 Passat syncro G60 1963 VW boble GERMAN LOOKER prosjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 kugelfischer er vel k-jetronic om jeg ikke er helt på viddene sombrero Kügelfischer is not Bosch K-Jetronic, but it is kind of similar principles. Used by German Berg-Cup racers and youngtimers Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 http://img.photobucket.com/albums/v37/racemag/VW_motor1.jpg Bare hjalp til med bilder. Selv trenger jeg ikke motor Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg