borabora Skrevet Januar 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2003 Originally posted by Orb.Net Nå kommer 330cd med 204Hk også, prismessig ligger den litt høyt uansett. Har lyst på en Seat Leon 150 TopSport TDI, denne har bare forhhjulstrekk og burde vel klare å dra skinnet av pølsa. Prøvekjørte Ibiza 130 TDI nylig, gikk bra, men det er mye mere å hente med litt "tuning". Skuffet over interiøret, rett og slett for billig. Oxo "hælvete" å bygge anlegg i de.... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2003 En passat 2,5TDi Stv. eller En Golf 4 1,9Tdi 150hk. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Januar 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2003 Kjenner borabora igjen disse hjula? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Januar 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2003 Originally posted by Orb.Net Kjenner borabora igjen disse hjula? 18" Sku gjerne hatt et litt større bilde....:) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Januar 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2003 Originally posted by borabora Sku gjerne hatt et litt større bilde....:) Okej då Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Januar 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2003 Tja... Mille Miglia, likner litt på mine men mine er delte... Eller var det noe annet du mente? Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Januar 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2003 Originally posted by borabora Tja... Mille Miglia, likner litt på mine men mine er delte... Eller var det noe annet du mente? Var det ikke du som hadde de før meg? heyyou Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Januar 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2003 Originally posted by Orb.Net Var det ikke du som hadde de før meg? heyyou Nei, har ikke hatt sånne jeg... Hvem sa det da? Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Januar 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2003 Originally posted by borabora Nei, har ikke hatt sånne jeg... Hvem sa det da? Jeg kjøpte de av en kar med helt lik bil som avataren din, det er vel 1,5 år siden ca. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Januar 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2003 Oki, kan stemme det. Han jeg kjøpte bilen av hadde sånn før husker jeg.... Tenkte ikke på det jeg. Sorry. :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Januar 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2003 BMW 330d. Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wang911 Skrevet Januar 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2003 Hadde en 130 TDI Passat(02), Orb.Net vet at den gikk bra. VI var i Tyskland sammen. Bilen bled tunet hos Trygve karlsen. Han kan jeg anbefale for de som ønsker og hente litt x-tra ut av diselen sin. Hadde ingen problem med å dra turtelleren ut og nåla på speeed lå da på 260 :) Største problemet med den bilen er at selv med manuelt gear så har den en moment føler som kobler ut Turboen om motoren vrir seg for mye for lenge. Bilen hadde ca 420 Nm så den gikk bra :) Derfor ville jeg nok heller kjøpt Golf IV som ikke har denne dupedingsen. Aller helst ville jeg hatt den motoren i en RWD :) 4WD er for pyser og FWD er bare tull :) Siter "Real cars are designed to carry only two people - anything else is just a bus" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Januar 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2003 Originally posted by wang911 Hadde en 130 TDI Passat(02), Orb.Net vet at den gikk bra. VI var i Tyskland sammen. Bilen bled tunet hos Trygve karlsen. Han kan jeg anbefale for de som ønsker og hente litt x-tra ut av diselen sin. Hadde ingen problem med å dra turtelleren ut og nåla på speeed lå da på 260 :) Største problemet med den bilen er at selv med manuelt gear så har den en moment føler som kobler ut Turboen om motoren vrir seg for mye for lenge. Bilen hadde ca 420 Nm så den gikk bra :) Derfor ville jeg nok heller kjøpt Golf IV som ikke har denne dupedingsen. Aller helst ville jeg hatt den motoren i en RWD :) 4WD er for pyser og FWD er bare tull :) Det er noe du sier helt til du må kjøpe en MPV ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Januar 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2003 Originally posted by borabora Oki, kan stemme det. Han jeg kjøpte bilen av hadde sånn før husker jeg.... Tenkte ikke på det jeg. Sorry. :) Ah, eierskifte, tenkte meg det. Samboern klarte å bulke begge felgene etter kun kort tid, nå er det bare O.Z. som gjelder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Januar 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2003 110 vs. 130++ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg