Volvo240Turbo Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Hvor er det bilen står i norge?? Bor i oslo område... Den er vel trill bar hvis man kjøper den?? eller følger ikke bakakslingen med? Martin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet April 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 den er rullende ja. dvs at det er bare å rlle den opp på en bilhenger dor 8 min kjøring mot kongsberg så det er bare å komme å se Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240Turbo Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 HVor mye skal du ha får intercooleren din? Hvor mange bar tåler den, og hva er målene?? Hva er adressen din da?? Mulig og se på den i helga eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet April 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 ringer du når du er i drammen kan j lett forklare veien............ kjøleren selger jeg ikke løst. kun sammen med komplett motor. det er en finsk sveisa en som koster mye ny...... sparco register..... dor 8 min kjøring mot kongsberg fra drammen mente jeg å skrive i går. bare å komme det. er rundt i området her hele helga. ring meg du: 92217804 Fredrik Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg