Gå til innhold

Toyota Soarer

Ranger emnet


lermax

Anbefalte innlegg

Ok ikke gærlig. Må si jeg har sjiklig lyst på en slik bil. Trur den ruler gata for å si det slik. Hvor mange tommer kan man jekke/sette på den bilen?

 

Hvordan er det å hente ut mer HK av de bilene?

 

Med den stylingen der, så vil folk stå og glo ja sombrero

 

2,5 TT skal være grei og ta ut flere hester av ja.

3,0 trenger en Turbo.

4,0 V8? ja da putter du på en kompressor..

 

Felger er desverre ikke min sterke side. Men mener å ha lest at 18-19 tommer er mer en stort nok. Særlig viss du har tenkt og kjøre med bilen :rolleyes:

Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus!

Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 99
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Med den stylingen der, så vil folk stå og glo ja sombrero

 

2,5 TT skal være grei og ta ut flere hester av ja.

3,0 trenger en Turbo.

4,0 V8? ja da putter du på en kompressor..

 

Felger er desverre ikke min sterke side. Men mener å ha lest at 18-19 tommer er mer en stort nok. Særlig viss du har tenkt og kjøre med bilen :rolleyes:

 

Ok. Med andre ord så er 2,5 TT den som er det beste alternativet for oss?

Får lete litt å se om jeg finner en slik bil til en grei penge.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2,5 TT er den for de som vil ha en rå bil. 3,0 er vel et mindre attraktivt valg.

4,0 V8er er for oss gamle gutta som liker Cruising sombrero

 

Det er flere som tar in Soarer 2,5 TT til Norge. Og prisen ser ut til og begynne på 38000,- ( ferdig levert i landet, med betalt mva. ) + avgifter.

Men prisen varierer mye da :rolleyes: Men det finnes sikker gode og dårlige Soarere også.

Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus!

Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2,5 TT er den for de som vil ha en rå bil. 3,0 er vel et mindre attraktivt valg.

4,0 V8er er for oss gamle gutta som liker Cruising sombrero

 

Det er flere som tar in Soarer 2,5 TT til Norge. Og prisen ser ut til og begynne på 38000,- ( ferdig levert i landet, med betalt mva. ) + avgifter.

Men prisen varierer mye da :rolleyes: Men det finnes sikker gode og dårlige Soarere også.

 

Nå er det vel 2,5 TT som hadde blitt første valget for meg. Må si de bilene er rimelige. Eneste minus er at det er høyre rattet. Vis jeg får en 2,5 TT til 45000,- hvor mye blir totale summen på før forsikring? Noen tips på hvor jeg kan lete på nettet for å finne steder det går ann å importere fra?

Kansje jeg skal sette på :naaaws

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel 2,5 TT som hadde blitt første valget for meg. Må si de bilene er rimelige. Eneste minus er at det er høyre rattet. Vis jeg får en 2,5 TT til 45000,- hvor mye blir totale summen på før forsikring? Noen tips på hvor jeg kan lete på nettet for å finne steder det går ann å importere fra?

Kansje jeg skal sette på :naaaws

 

Rundt 130-135.000 skulle være mulig. Er vel litt avhengig av arbeidet rundt godkjending, da det ikke er registrert noen 2,5TT i landet ennå. ( hvis ikke den hvite, er regget i den siste uken da??).

 

Mange sider med slike biler i Japan, men jeg ville gått via noen i Norge da. Så slipper du masse ekstra styr, og skjult utgifter. Ja de tar jo noen kroner i fortjeneste, men ikke alle robber deg!!!!!!!!!!!!

Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus!

Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundt 130-135.000 skulle være mulig. Er vel litt avhengig av arbeidet rundt godkjending, da det ikke er registrert noen 2,5TT i landet ennå. ( hvis ikke den hvite, er regget i den siste uken da??).

 

Mange sider med slike biler i Japan, men jeg ville gått via noen i Norge da. Så slipper du masse ekstra styr, og skjult utgifter. Ja de tar jo noen kroner i fortjeneste, men ikke alle robber deg!!!!!!!!!!!!

 

Har en bekjent i Norge som kan hjelpe meg med det. Hva er det som trengs for å få en slik bil godkjent i Norge?

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en bekjent i Norge som kan hjelpe meg med det. Hva er det som trengs for å få en slik bil godkjent i Norge?

 

Jeg kan ikke gi deg noen 100% svar der, så da er det best og kontakte biltilsynet. De som driver med import, vil nok også ha en god kunskap om dette...

Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus!

Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...
fikk du den bilen fra selgern i horten`?

 

Bilen kom til slutt ja. Men jeg måtte hente den i Gøteborg selv. Og den ble betydelig mer kåsbar og var ikke i den stand den skulle være :(

Men den skal bli bra igjen, om ikke til neste sommer, så senere!! :)

Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus!

Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får jo ett par fete bodykit til de bilene. Hva er planene?

 

Den grønne forblir 100% original, da den er en av kun 873 produsert av UZZ-32 modellen.

 

Den hvite må nok oppgraderes ja. Tenkte på en nyere originalfront med leppe + skjørt og ny bakende.

Større intercooler, lys under bilen osv.

Tenkte på nytt ratt, men er veldig usikker. Det er air bag på den, så kanskje den blir beholdt??

Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus!

Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår