Gå til innhold

Toyota Soarer

Ranger emnet


lermax

Anbefalte innlegg

Ikke "samme" motor som i Supra MKIV nei.

Den kommer fra samme blokka ( større borring ), men Supra er 3,0 NA ( finnes også i Soarer og Lexus SC300 ) og 3,0 TT.

 

Det er delt meninger om de 2 motorene, noen hevder at 2,5TT er bedre byggd enn 3,0 TT, men da må 2,5 TT være utrolig solid da :rolleyes:

 

Begge motorene ble levert med 280 hk i Japan, på grunn av 280 hk grensen der. Hvor mye man kan ta ut av motorene er viss mer en nok på begge sombrero

 

 

Det hadde vært morro og sett på Supra TT mot Soarer TT på stripen da!! Mange sier at Soarer motoren skal kunne gjøre seg godt i den kampen da :)

 

Og ser vi på prisene, så kommer jo Soarer 2,5TT på bare en 1/3 del av en Supra 3,0 TT da :fingers:

Jeg vil ikke bla opp 300-400.000,- på en over 10 år gammel Supra TT, når jeg kan kjøpe en Soarer for MYE mindre da :rolleyes: Og med over 45 Supraer i Landet alt, så blir du ikke ennest Supraen på treffene lengre heller angry

 

Nei jeg valgte meg en Soarer 4,o V8 32v UZZ-32. Den blir jeg allene om i lang tid sombrero sombrero

Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus!

Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 99
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ikke "samme" motor som i Supra MKIV nei.

Den kommer fra samme blokka ( større borring ), men Supra er 3,0 NA ( finnes også i Soarer og Lexus SC300 ) og 3,0 TT.

 

Det er delt meninger om de 2 motorene, noen hevder at 2,5TT er bedre byggd enn 3,0 TT, men da må 2,5 TT være utrolig solid da :rolleyes:

 

Begge motorene ble levert med 280 hk i Japan, på grunn av 280 hk grensen der. Hvor mye man kan ta ut av motorene er viss mer en nok på begge sombrero

 

 

Det hadde vært morro og sett på Supra TT mot Soarer TT på stripen da!! Mange sier at Soarer motoren skal kunne gjøre seg godt i den kampen da :)

 

Og ser vi på prisene, så kommer jo Soarer 2,5TT på bare en 1/3 del av en Supra 3,0 TT da :fingers:

Jeg vil ikke bla opp 300-400.000,- på en over 10 år gammel Supra TT, når jeg kan kjøpe en Soarer for MYE mindre da :rolleyes: Og med over 45 Supraer i Landet alt, så blir du ikke ennest Supraen på treffene lengre heller angry

 

Nei jeg valgte meg en Soarer 4,o V8 32v UZZ-32. Den blir jeg allene om i lang tid sombrero sombrero

 

 

Må si at jeg har veldig lyst på en Soarer nå.. får se når jeg sakal bytte bil igjen.. Er overasket over bilen... har blitt fan av den bilen.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hondaene er sikert fine de, men en helt anne type bil enn en Soarer da :)

Vær til sitt bruk :)

 

hondaen funker bra den... bare jeg får motoren til å gå

Driver med motor bytte

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe som vet hvem som kjøpte den hvite Soarer 2,5TTen hos Qvicksilver da?

 

En på jobben til brodern. De var hos meg og viste den etter de hadde hentet den. Mente det bare suste og skøyt fart når de ga gass :)

 

Hjalp en del på utseende å få på 3-delte volk 17" isteden for svette orginalhjul.

 

Blei ganske tøff! mangler bare å få den ca en halvmeter nærmere bakken blah Neida Stian!

http://www.bilprodukter.no

- Nissan Skyline

- Nissan 200sx *solgt*

- Bmw E36 318is Coupè *solgt*

- Mitsubishi Lancer Evo III GSR *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En på jobben til brodern. De var hos meg og viste den etter de hadde hentet den. Mente det bare suste og skøyt fart når de ga gass :)

 

Hjalp en del på utseende å få på 3-delte volk 17" isteden for svette orginalhjul.

 

Blei ganske tøff! mangler bare å få den ca en halvmeter nærmere bakken blah Neida Stian!

 

Du må få eieren innom på Soarer delen på TSCN da!! :)

 

Jeg har fått en DVD fra Australia, med masse morrsomt Soarer stoff, banekjøring osv.................

 

Ikke så veldig pene original felgene nei :rolleyes:

Original 16" felgene kom bare på Soarer 2,5TT og UZZ-32 V8

De andre modellene kom med 15" :rolleyes:

 

Her er min UZZ-32!!

uzz172fl1.jpg

Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus!

Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes masse styling fra USA ( Lexus SC ) og Japan ( Soarer )!!

a-ssoarerf.jpg

Se innom her for mye mer Soarer / SC info........

 

Fet styling... ikke noe dum bil heller... må si jeg vurderer en slik bil fært nå..

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var fet den stylinga, pris på et slikt kit vet du det?

 

 

Mener at det var ca. 800$ i USA. for fult kit. uten bak spoiler da.

 

Ikke noe og si på det da!! Frakt?

Pris fra Japan???? Kitet er fra Japan..............

Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus!

Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener at det var ca. 800$ i USA. for fult kit. uten bak spoiler da.

 

Ikke noe og si på det da!! Frakt?

Pris fra Japan???? Kitet er fra Japan..............

 

Ok ikke gærlig. Må si jeg har sjiklig lyst på en slik bil. Trur den ruler gata for å si det slik. Hvor mange tommer kan man jekke/sette på den bilen?

 

Hvordan er det å hente ut mer HK av de bilene?

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår