Brille2k Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Denne idenen har du rappa fra ett eller annet blad?? husker å ha lest om en golf som hadde slik for lenge siden... døds fett prosjekt da.. virkelig bra pågangsmot og du står skikkelig på ser jeg.. gleder meg til å følge med på denne.. Siter Min Link om mitt prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=771629#post771629 Mine Modell Biler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1735563#post1735563 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Denne idenen har du rappa fra ett eller annet blad?? husker å ha lest om en golf som hadde slik for lenge siden... døds fett prosjekt da.. virkelig bra pågangsmot og du står skikkelig på ser jeg.. gleder meg til å følge med på denne.. Kan vel ikke helt si at jeg har rappa denne ideen siden dette er en mod som er gjort hundre ganger før i Tyskland. Jeg har bare brukt samme metode som de andre har rappet for lenge siden;) Det er en til som jobber med samme mod'en her i Norge, så det blir forhåpentligvis en av to i Norge med denne mod'en, inntil videre;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Er veldig moro å se hvor mye flid du legger i prosjektet!!! Begynner å bli noen meter med sveis :D Følger med i spenning ;) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Er veldig moro å se hvor mye flid du legger i prosjektet!!! Begynner å bli noen meter med sveis :D Følger med i spenning ;) Måtte bytte ut ei 200 bars flaske med dekk-gass på mandag;) Ikke alt har blitt brukt på dette prosjektet, men nesten;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 Et par bilder etter jeg har slipt og grunnet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brille2k Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 Det var akkurat det jeg mente med "rappet" lol Dette blir drit fett å følge med på.. Siter Min Link om mitt prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=771629#post771629 Mine Modell Biler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1735563#post1735563 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brille2k Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 Da har jeg lest igjennom alle dine sider og jeg må virkelig si att jeg håper å få se denne bilen live på rudskogen eller ett treff.. Hvordan går det med BT og disse dørene dine? Siter Min Link om mitt prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=771629#post771629 Mine Modell Biler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1735563#post1735563 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Juni 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Da har jeg lest igjennom alle dine sider og jeg må virkelig si att jeg håper å få se denne bilen live på rudskogen eller ett treff.. Hvordan går det med BT og disse dørene dine? Den kommer på treff, vet bare ikke når. Har ikke fått tilbakemelding fra Ansvarsfraskrivelses-departementet enda! Må vel ringe og mase snart! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 er bilen freding eller??? har ikek hört noe i fra deg på dene siden på lenge... vil gjerne se vordan bilen har det:) gamle bilen min for du kjöpte den av en kompis av meg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 denna bilen blir nok ikkje ferdig iår. kansje neste år. har har jo litt å gjera. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Juli 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 er bilen freding eller??? har ikek hört noe i fra deg på dene siden på lenge... vil gjerne se vordan bilen har det:) gamle bilen min for du kjöpte den av en kompis av meg:) Hei, som du ser så har det jo vært noen oppdateringer for rundt en måned siden. Så ting skjer, men nå har jeg nettopp vært på jobb i to uker, er på "sommer-/ekstrajobb" i 3 uker nå, og skal rett på jobb igjen i to uker kansje seks uker... Så det skjer ingenting før om 4-5 uker ihvertfall. Har litt mye å henge fingrene i for tiden, kommer jeg inn på høgskole i tillegg blir det flytting osv.... Så jeg karakteriserer dette som et laangtidsprosjekt;) Mener du bilen jeg kjøpte som jeg skulle bruke chassi av? Altså den grønne 16V-en fra Nordfjordeid? Eller VR6 som jeg plukker delene fra? Om det er 16V-en du mener så må du hilse til han jeg kjøpte den med og si han må ta seg en tur å se om han kjenner igjen bilen når den er ferdig;) hehe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 det er han du kjöpte bilen av ;) den 16v... der allefal at du har gjort mye med den å den er allefal ikke ligg da jeg så den på eid:) håper å få se den bilen i gjen:( savner den... den har allefal det godt hos deg det ser jeg å det skal du ha en tomel opp for:D p.s skal hilse til han å sei det til han... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyrann Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 Bladde i et Bilsport blad fra 05, der var det en som hadde en lignedne tanklokkdesign som deg. Er det der du har fått inspirasjonen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Juli 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 Bladde i et Bilsport blad fra 05, der var det en som hadde en lignedne tanklokkdesign som deg. Er det der du har fått inspirasjonen? Oooo... Shot gun page 50!;) Nei, den kommer fra alle VW Scene, VW Golf Scene, The Golf osv. bladene som blir nilest der alle menn leser bilblader;);) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 Som sagt før er denne moden gjort maaange ganger i Tyskland, slett ikke noe nytt. edit; hehe dæven vi svarte likt :op: Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg