ManiaCoupe Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 min blir ca 300 hk \ 1300 kg, som blir ca 43 HK per 100 kg. Javel...43X13=560hk Du har rundt 23hk pr 100kg vel ;) Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Det blir 4.33 kilo pr hk - motsat ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Back to topic. Effektregning kan tas et annet sted, ikke ødelegg denne flotte tråden med det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 har du en slags "deadline" for prosjektet? mener å ha lest at du skal ha 4x4 \ syncro, må du ikke da modde gulvet ditt for en tunell for drivakselen? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Desember 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 har du en slags "deadline" for prosjektet? mener å ha lest at du skal ha 4x4 \ syncro, må du ikke da modde gulvet ditt for en tunell for drivakselen? Det var en tanke ja, men begynner ikkje å bytte gulv nå, kansje senere en eller annen gang når jeg vil gjøre noe nytt med prosjektet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Desember 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Høres meget bra ut, gleder meg til å se denne bilen ferdig! Blir den ferdig til sommeren? Målet er ferdig til sommer og treff, men ingenting er garantert. Så fokuserer på å bli ferdig med å sveise så jeg kan få bilen til lakkereren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Det er jo "bare" bagasjeromsgulvet som må heves. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 gragaasa: Halvburet ditt, er det polert alu, eller bare vanlig upolert ? Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Det er jo "bare" bagasjeromsgulvet som må heves. Nja, har du prøvd å montere midtkonsoll fra en vanlig golf i en syncro? Det går ikke! Tunnelen på syncro er større, de siste modellene hadde av golfen hadde samme tror jeg. For rust sin 91 G60 hadde samme. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Har nå sett flere som bygger om uten å skifte tunellen. Men skal ikke være påstålig. Så godt på den g60 syncro en jeg hadde at tunellen var større, men det går vist alikevel.... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Desember 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 gragaasa: Halvburet ditt, er det polert alu, eller bare vanlig upolert ? Det er upolert, det skal poleres!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Desember 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Noen med info/meninger eller vet om syncro systemet fra golf 3 vr6 passer på golf 2, med tanke på akselavstand osv? Har lest i diverse blader osv at de fleste har brukt rallye syncro når de skal ha syncro på vr6 i toer golf, men at dette har medført mye jobb med ombygging av systemet. Jeg siterer bilbladet The Golf: "Transmission: Complete Golf Rallye Syncro drivetrain including five-speed gearbox in modified Mk3 Golf VR6 bellhousing, rebuilt transfer box, rebuilt propeller shaft and rear axle, Rallye driveshafts, whole system powder coated or chromed." Burde det ikkje være enklere å tilpasse syncro systemet fra golf 3?? Eller er jeg helt på bærtur her? :confused: Og, siden vi snakker om syncro her, så er det ingen som har kunnet svare meg helt sikkert på dette!??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Desember 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Bredding høgre framskjerm: Ferdig slipt og kappet (slipte så mye pga at jeg skal tinnsparkle til slutt): Ferdig sveiset med blinklysutsparing og luftslisser: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Desember 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Og fjernet alle hull i frontplaten: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 detta blir bare betre og betre:) kommer luftrillana fra transporter?? satt faktisk i garasjen idag og lurte på om eg skulle sveisa igjenn alle hulla i front plata og no ser eg korleis det blir og det ser SMOOTH ut:):):) Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg