gragaasa Skrevet November 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Er så rått dette prosjektet her Kjekt å se når ting begynner å ta form... I morga skal jeg til en kompis som driver å bygger på en bmw, han har jo snart like mye bmw-deler liggende som jeg har! Men bare nesten. Mangler noen fjærer til pansermekanismen, så skal få ny mekanisme med han. Må ha dette for å få ferdig panseret, så da blir det nok flere bilder av selve panserløsningen. Skal se om jeg klarer og ordne en video av dette når panseret er ferdig tilpasset! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 er kjekk og se golfen san:D husker den når den var på eid;) men jeg syns bare at golfen din blir bare beder og beder:P gleder meg til den tar form:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet November 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Tenkte kansje noen ikkje helt forstod hva disse innfestningene var, så jeg tok noen flere bilder av krokene i dag: Tidligere postet bilde: Her er det med kroker og det hele: Og kroken foran: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet November 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Hjemmelaget trinse i polyetylen: Ferdig montert over venstre hjul: Og på innsiden av innerskjermen kommer wire`en som skal åpne panseret: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Utrolig morsomt å lese en tråd med så bra og forklarende bilder! Keep 'em coming :D Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Utrolig spennende og lese denne tråden, tror jeg har lest hele tråden ca 4 ganger nå;) lærer noe hver gang;) Stor respekt til deg, som orker og gjøre ting så utrolig forseg gjort;) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 :wave Knallbra prosjekt! Ikke minst arbeidet! Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet November 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Må nesten takke for alle de kjekke kommentarene, hehe. Kjekt å vite at bilder og tråd blir satt pris på. (ellers hadde det jo ikkje vært noen vits å legge ut tråden;)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet November 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Begynte på breddinga i dag: Det gir faktisk ganske mye ekstra plass inni buene, om man ser på kanten av innerskjermen så går jo falsen orginalt innover fra denne. Ble ikkje ferdig i dag, men nesten, fortsetter i morgen, så da kommer nok bilder av en ferdig breddet hjulbue. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Troooooomler... :) Nice work, as always! Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet November 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Troooooomler... :) Nice work, as always! Hehehe, bare et gammelt understell jeg har liggende... Eneste minuset i dag var at jeg skar helt opp skjermene for å få rette "buen" på tvers av selve hjulbuen, om du forstår hvilken jeg mener? Buen var perfekt til å begynne med, men den slo seg tilbake når jeg begynte og sveise. Det betyr ingenting annet en litt mer sparkel, men så liker jeg ikkje sparkel noe særlig.... :knob: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Du får prøve på beste måte å rette det, også vil jeg anbefale tinn istedet for sparkel. Det er ikke like utsatt for sprekker. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet November 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Du får prøve på beste måte å rette det, også vil jeg anbefale tinn istedet for sparkel. Det er ikke like utsatt for sprekker. Har du prøvt tinn før? Vet det er vanskelig å få til å sitte skikkelig om flaten ikke ligger helt flatt (for at det da renner bort før det stivner) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Neinei, Du smelter jo ikke tinnet fullt så mye, litt mer rennende enn sparkel, så fungerer det bra;) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Det er litt tricky, men som med alt annet: Øvelse gjør mester. Jeg kjøpte starter-kit fra gasolin og har testa litt på skjermene mine. Skulle gjøre det på panseret også, men turte ikke pga varmen. Nå er skjermene litt mer utsatt enn et panser, ved mye senk kan det jo subbe litt inniblandt. Om det blir noen bøyinger på stålet så kan jo sparkelen sprekke. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg