gragaasa Skrevet September 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2008 Fjernlys? :hvaskjera Nei dette er fjernlys: Fjernlys og tåkelys har forskjellige lysmønster/reflektor. Det jeg har er et fjernlys som er montert under fangeren, istedet for over som vist på bildet ditt. Det lyser riktig nok ikke like langt som det ville ha gjort dersom det var over, men det lyser mye lenger enn ett tåkelys. Det er i tillegg koblet til fjernlysbryteren. Bare fordi et lys henger under fangeren og ikke over betyr ikke at det blir noe annet enn det var når det stod over fangeren. Når det er sagt så ender jeg denne diskusjonen her. Fra nå av skal tråden holde seg til topic. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet September 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2008 Fordi det er kult! Husker en gang denne tråden da det var panser som åpna seg til sia, og VR6 motor under. Dører åpna feil vei osv. Men nå er det ingen ting som skjer ... , vi faste lesere blir jo litt skuffa. Fulgt med i 2 år. (rettelse 3 år) Som lovet så kommer det noe, dette er riktignok indirekte arbeid på prosjektet, men vugga skal bli ferdig før jeg begynner på selve bilen. Nesten ferdig med ene delen, den andre står i bakgrunnen og er halvferdig. Skoda hjullager = reservedeler i fleng;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet September 25, 2008 Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 Skoda hjullager = reservedeler i fleng;) Snedig løsning:) Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vincent_vega Skrevet September 25, 2008 Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 Var ikke meningen å spore av tråden din, kødda bare... :hide Siter 99'mod Audi A6 1.8T avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet September 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 Var ikke meningen å spore av tråden din, kødda bare... :hide No problemo, kansje jeg virket litt kvass, var ikke ment slik;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet September 25, 2008 Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 Er litt skuffa. Her har jeg lest HELE tråden din, og kosa meg med mye gøy lesestoff! Men jeg hadde nesten forventa å se et sluttprodukt :P Men må si jeg liker bruksbilen din! Holder du fortsatt til på sunmøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet September 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 Er litt skuffa. Her har jeg lest HELE tråden din, og kosa meg med mye gøy lesestoff! Men jeg hadde nesten forventa å se et sluttprodukt :PMen må si jeg liker bruksbilen din! Holder du fortsatt til på sunmøre? hehe, sluttproduktet kommer, men ting tar tid;) Joda, fortsatt på sunnmøre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet September 25, 2008 Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 hehe, sluttproduktet kommer, men ting tar tid;) Joda, fortsatt på sunnmøre. Må ta deg en tur i retning ørsta/volda å lufte bruksbilen :D Den var STEIKJEDA FINE :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hufsa Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 ikke noe fremgang? Siter - Mercedes 190E Svære hjul edition Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet November 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 Joda, det skjer jo noe her også fra tid til annen: Fant ut opplagringen ble for dårlig, så jeg dreide meg et bedre feste: Flere bilder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PainMaster Skrevet Januar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 var morro å lese gjennom tråden.Har tru på at dette kommer til å bli pent!:D å den bruksbilen,rått sier jeg bare!(Y) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Januar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 Hvor brede er Cult felga på bruksbilen? Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 Hvor brede er Cult felga på bruksbilen? 8" fremme og 9" bak mener jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 var morro å lese gjennom tråden.Har tru på at dette kommer til å bli pent!:D å den bruksbilen,rått sier jeg bare!(Y) Jo takk. Ting skjer alt for treigt, men slik er det med to prosjekter, studier og penger deretter... 8" fremme og 9" bak mener jeg Stemmer det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenti000 Skrevet September 8, 2010 Rapporter Share Skrevet September 8, 2010 sjer de noe her eller?:D Siter VAG for life - vw golf mk3 vr6 2,8 175 hk 235 nm 1992 - vw golf mk3 vr6 2,9 190 hk 265 nm 1995 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg