Reset Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 oki! koster for hele sulamitten da? sånn ca! skal kjøpe meg og sette på! Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roadrunner Custom Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Har helt glemt å spørre deg, hvordan gikk det med tinnfyllings jobben din? Du må bare spørre igjen hvis du trenger råd eller tips :) Siter Roadrunner Custom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CumsteR Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Bump... Kom med noen oppdateringer igjen snart da...!! Siter 02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges 89 Kadett E 85 Mercedes 190E - Selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Han er vel på ferie, i "storbyen". ;) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Han er vel på ferie, i "storbyen". ;) hehe, ja, kom igjen nå, skal ut i garasjen i morgen å se om jeg ikke får gjort noe;) to uker siden jeg har jobbet på bilen nå! men oppdatering kommer vel ut på morgendagen om jeg får gjort noe fornuftig;) PS: jeg glemte jo helt å stikke innom jeg speedwell, jeg og en kompis var jo tilogmed innom verkstedet ved siden av deg for å se om Tim var der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Begynte på buret forover i dag, og valgte nå å ta det gjennom dashen, og det ser ut til å slå positivt ut:) Røret/burdelen er ikke festet på noen måte enda, så det er ikke hundre prosent på plass på disse bildene: Satte i et rør for å vise hvor buret kommer til å gå gjennom innfestningstålet til G3 dashen. NB! Her har jeg bare kappet bort stål fra innfestningen og ikke sveiset inn forsterkning enda, bilder av forsterkningen kommer. Legg merke til at festet til sikringsholderen måtte kappes, og har fått nytt feste i siden: Og til slutt: rusten er keine problem, for hele saken skal syres og galves!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Kjempebra at du legger buret gjennom dashen. Mye jobb men det er sånne detaljer som skiller de fine bilene fra de virkelig fine!! Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Kjempebra at du legger buret gjennom dashen.Mye jobb men det er sånne detaljer som skiller de fine bilene fra de virkelig fine!! Hovedgrunnen til at jeg i første omgang ikke ville gjennom dashen var enkelt og greit at jeg ikke hadde lyst og kappe i dashbordet. Men når jeg fikk testet med ett rør rundt dashen så jeg med en gang at det ikke ville bli halvparten så bra engang! Men nå mangler jeg noen korte rørstumper til å lage innfestning mellom burdelene, så jeg får ikke gjort stort mer før jeg har de delene...:well Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CumsteR Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Supert att du bestemte deg for å ta det gjennom dashen... Ser så halvferdig ut når du lager rør som går rundt... Siter 02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges 89 Kadett E 85 Mercedes 190E - Selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Da var forsterkninger også kommet på plass! Hva er disse til??? :hvaskjera hehe;) "før" etter og andre siden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Genialt;) der kom bildene vi alle har ventet på:) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Januar 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Ps: sorry for litt uklare bilder. Venter på noen deler som jeg sikkert får mandag, og håper da å bli ferdig med buret, mandag/tirsdag. Ellers så streika kompressoren, så det har litt og si også, leverte den inn i dag, og forhåpentligvis får jeg den tilbake mandag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S4nder Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Har prosjektet stoppet? Siter 87 Subaru justy 4x4 vinterbil 93 Golf 2,8 Vr6 CC -Brendt opp 92 Golf 1,8 87 Golf 1,8 trimmkam. - Fronta 88 Ford sierra 2L is - Vraka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfsyncro Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Hei! Her er det lenge siden det er skjedd noe... Hvordan går det med prosjektet?:) Siter 00`Audi A4 73`AMC Hornet Hatchback 91`Audi 100 2,3 Quattro 86`Golf 2 Syncro 88`Golf 2, 91`Golf 2 Pasadena Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Tror han bare har en liten pause, eller så ern ute i havet nå:) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg