Gå til innhold

Ford Sierra Cosworth 2wd

Ranger emnet


Romsås Racing

Anbefalte innlegg

Selger min ombygde Sierra Cosworth(ikke godkjent),Kan sikkert hjelpe med godkjenning hvis det er ønskelig,Ombygd i 2003,Alle delene kommer fra en 88mod.importbil,270 chip.3"eksos(ikke rustfritt),,15"Cosworth felger.

Det er litt overflaterust på skjermbuene.Mangler framdelene på skjørtene.Noen deler kan følge med hvis ønskelig.Bilen er i grei stand,går godt.Lakkert i 2000.Bor i Gudbrandsdalen(Oppland)

Prisen kan diskuteres ved HURTIG avgjørelse!!HASTER!!

Selges pga nytt bilkjøp på gang!

Prisantydning:75000kr

Ring for info.95751300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyrt!

Har kjøpt orginalbil med div småfeil til under 50.000kr. Vet om ombygd og godkjent vingebil med småmangler til 15.000kr. Begge disse er jo spes billige, men denne er jo dyr!!

-92 Mazda Rx-7 Twin Turbo

x-03 Smart Roadster Coupè 115hk/190nm 1,7bar

x-92 Ford Sierra Cosworth 4wd LTD EDT

x-00 Ford Mondeo ST200

x-96 Audi A4 TQ 330hk/450nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyrt!

Har kjøpt orginalbil med div småfeil til under 50.000kr. Vet om ombygd og godkjent vingebil med småmangler til 15.000kr. Begge disse er jo spes billige, men denne er jo dyr!!

 

Hvem selger den vingebilen du snakker om der? Mer info?

90 Nissan 200sx S13

87 Volvo 340 - Vinterbil

 

90 BMW 318iS - solgt

91 Opel Calibra 16v - solgt

86 Ford Sierra 2.0 - Skrotet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem selger den vingebilen du snakker om der? Mer info?

 

En jeg kjenner kjøpte den, å solgte den rett etter for 60.000kr

-92 Mazda Rx-7 Twin Turbo

x-03 Smart Roadster Coupè 115hk/190nm 1,7bar

x-92 Ford Sierra Cosworth 4wd LTD EDT

x-00 Ford Mondeo ST200

x-96 Audi A4 TQ 330hk/450nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vingebil til 15000 ja.Bare så vidt du får en Cosworth motor for den prisen,så han som solgte den bilen måtte ha tapt no jævlig på den!Jeg hadde aldri kjøpt en orginal bil til under 50000..måtte jo være en del feil på den da isåfall!

Kommer til å godkjenne min uansett.Får kjøpt meg ny bil alikevel,så det haster ikke så med å selge denne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billigste orginalbilen jeg har kjøpt kosta 27000kr. Hadde steg 3 trim og helt ny topp, men rådebank. Overhalte motoren for 10.000kr, å bilen blei bra. Solgte denne for 70.000kr.

-92 Mazda Rx-7 Twin Turbo

x-03 Smart Roadster Coupè 115hk/190nm 1,7bar

x-92 Ford Sierra Cosworth 4wd LTD EDT

x-00 Ford Mondeo ST200

x-96 Audi A4 TQ 330hk/450nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billigste orginalbilen jeg har kjøpt kosta 27000kr. Hadde steg 3 trim og helt ny topp, men rådebank. Overhalte motoren for 10.000kr, å bilen blei bra. Solgte denne for 70.000kr.

 

gratulerer... du må jammen være flink violin

Whoops, there goes another gearbox...

 

Nissan Sunny GTI-R

Nissan Primera 4WD

Nissan King Cab 4WD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår