mono Skrevet Juni 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Ser bra ut.. Håper du velger å gå for 9x16 istedet for 7,5x16.. Litt valsing må du vel klare.. Det gjør så utruli mye mere med kant på felgene.. Har kant på felgene jeg ;) hehe er vel 2.5cm med kant. Når det gjelder felg problematikken så har jeg ikke bestemt meg i det hele tatt, og kommer ikke til å gjøre det før neste sesong heller, ruller jo rundt på noen helt greie felger.. ja jeg greier litt valsing, med plass til 9x16 med litt senking går ikke så bra, da vil jeg heller kompansere med 8x17. Selv om jeg sikler på noen porche gullideckel i 7x16 ;) Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juni 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Ser bra ut.... Kommer til å bli en tøff og clean front:) (du har vel hørt at bilen din treger senk før, men nevner det en gang til jeg:D) senking, hva er det? ble sjokka her en dag, jeg tok nedi med vr6 leppa :scared men fra spøk til revolver så venter jeg på skattepengene, så blir det nok ein liten bestilling doh Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenth Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Trenger ikke valse for å få plass til 9*16" vel?? Med riktig impress funker det fett det (ET15) Har da hatt golf2 med 9,5*16" OG spacere jeg uten å valset. Og 8*18" på 3er golf uten valsing :) Jeg ville uten tvil valgt 9*16" på golfen... Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juni 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Trenger ikke valse for å få plass til 9*16" vel?? Med riktig impress funker det fett det (ET15) Har da hatt golf2 med 9,5*16" OG spacere jeg uten å valset. Og 8*18" på 3er golf uten valsing :) Jeg ville uten tvil valgt 9*16" på golfen... har værtfall ikke hørt om en som ikke har valsa etter å ha montert 9x16. dårlig plass på mk3. her ser du forresten ett bilde av en mk3 med 9x16 uten modifiserte skjermer, dere ser jo selv at dette kommer til å subbe no jævlig. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Kommer jo litt ann på om bilen er orginal cross country høy eller skamsenka bil. prøvde på 9x16 på den røde GTD Specialen med ET15 og 60 senking og den er valset i tillegg, men der subba det litt, men ikke mye, så en org vil no subbe en del mer. Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juni 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Da var panseret montert! gikk veldig greit, passformen var veldig bra på veng panseret, selv om det var en negativ ting, gummilista som jeg flyttet over fra golf panseret hadde 13stk plugger som holdt den oppe, mens på veng panseret var det bare 4stk!! får finne frem sikaflex'en i morgen tror jeg sombrero Lånte dama sitt kamera og var ute og tok noen skikkelige bilder i kveldssolen. Bilder kommer etter at jeg har fått lastet utav kameraet og endret størrelsen på bildene, gled dere ;) Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juni 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Følg linken til flere bilder! VW Volf Photosession Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juni 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Gleder meg til jeg får penger nok til nye fjærer og dempere! se så fett det blir! Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Jeg sier et ord jeg KANON :) hehe Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juni 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Da har eksos potta fått seg en omgang med Autosol, dæven så blankt! :scared Samtidig har alle plastlister fått seg en god skrubbing med Meguiars Gold Class Trim Detailer... veldig fornøyd med dette produktet! listene ble mørke igjen! Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Meget pen bil, må si det gjorde seg med vento front, ble jo skikkelig fett:) Lykke til videre med prosjektet:) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juni 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Da har jeg mottat senkesettet, Supersport 65/55 får se om det ikke blir noen senkeskåler i tillegg, men får se etterhvert. Ble en billig løsning denne gang så får jeg heller finne på noe annet lurt neste år. Montering skjer nok iløpet av neste uke. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juni 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 blir rett og slett TRIST av forstillinga på bilen min, har kommet enda en lyd fra den, har levd med en metallisk klapre lyd i over ett år, så den er jeg vandt med, men nå har det kommet en veldig dyp og mørk "klonke" lyd, begge disse lydene oppstår bare på humpete veier, på vanlige veier skjer ingenting. Klonkinga kommer fra høyre side, mens klapringa fra begge. Hva kan dette være?? Er redd for at det kan bli en forferdelig dyr opplevelse? av penger jeg ikke har... I morgen skal jeg senke bilen, i samme anledning blir Fjærbeinslagrene byttet viss de passer, han på autospar sa jeg måtte ha en mindre type fra 94 + modellene for å få på senkesettet, så jeg håper dette stemmer da. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oey Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 angående de klunkelydene dine... hadde noe lignende på min bil, du kan sjekke foringene på stabilisatorstagene. Disse var ganske slitte hos meg, og laget en klunke- / dunkelyd. Du kan også sjekke de små klipsene/blekkene/fjerene (vanskelig å forklare :P) som holder bremseklossene. Det skal være to slike på hver side. Et i øverkant og et i nedkanten. To av disse manglet på min bil, og førte til at bremseklossene laget en klunkelyd elns.. Kan kanskje få tatt noen bilder i morgen for å forklare bedre. Siter 92 VW Golf III GL 1.8 77 VW Golf I GLS 1.6 (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juni 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 angående de klunkelydene dine... hadde noe lignende på min bil, du kan sjekke foringene på stabilisatorstagene. Disse var ganske slitte hos meg, og laget en klunke- / dunkelyd. Du kan også sjekke de små klipsene/blekkene/fjerene (vanskelig å forklare :P) som holder bremseklossene. Det skal være to slike på hver side. Et i øverkant og et i nedkanten. To av disse manglet på min bil, og førte til at bremseklossene laget en klunkelyd elns.. Kan kanskje få tatt noen bilder i morgen for å forklare bedre. Ok, skal sjekke dette også, tar meg en grundig gjennomgang av forstillingen i morgen. Ble også tipset om at det kunne være fjærebeinslagrene, noe jeg faktisk tror det er da disse er temmelig slitte, men disse byttes i morgen så får jeg se hvordan resultatet blir... ellers blir det oppsparing av penger og bestilling av komplett polybush foringssett til forstillinga. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg