RayBay Skrevet Mars 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Typisk, klarte selfølgelig å knekke av det ene festet hvor nåla er festet, men fikser det med superlim ;) Men hvordan får jeg av den little runde tingen, slik at jeg får av det orginale speedometer platen? Siter Audi 80 -VW Golf III VR6 -VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Typisk, klarte selfølgelig å knekke av det ene festet hvor nåla er festet, men fikser det med superlim ;) Men hvordan får jeg av den little runde tingen, slik at jeg får av det orginale speedometer platen? dette fixer du nok ikke med superlim! sorry, men tror nok du kan kaste den speedo'n nå Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RayBay Skrevet Mars 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Hehe... joda, fikser det :) Er ikke et stort problem, siden den er festen med 2 knotter, og det er bare den ene som er knekt. Det er et spor under der. De 2 prikkene er festene til nåla, og det er bare et som er knekt. Siter Audi 80 -VW Golf III VR6 -VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Typisk, klarte selfølgelig å knekke av det ene festet hvor nåla er festet, men fikser det med superlim ;) Men hvordan får jeg av den little runde tingen, slik at jeg får av det orginale speedometer platen? det var den little runde tingen du skulle bruke knivene på. :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Eller man kan bruke gaffel. Tre gaffelen inn under den runde saken og dra forsiktig opp. Men husk på kalibreringsmerket, som SpeedWell har fortalt så fortreffelig om Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RayBay Skrevet Mars 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Eller man kan bruke gaffel. Tre gaffelen inn under den runde saken og dra forsiktig opp.Men husk på kalibreringsmerket, som SpeedWell har fortalt så fortreffelig om Takker.... :) Fikk det til med en gaffel ;) Takk for all hjelpen. Siter Audi 80 -VW Golf III VR6 -VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RayBay Skrevet Mars 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Lurer på en ting til jeg, og det er om det fins en enkel måte for å fjerne den spissen som stikker opp der med 20 tallet, den som gjør at nålen stopper på 20? Skulle hatt speedometer helt flatt, siden jeg skal scane det inn på pc`n ;) Siter Audi 80 -VW Golf III VR6 -VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audun_1_ckn@hotmail.com Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 tok bare å slipte av det lille av den tappen som er på baksia av speedoskiva jeg...så er det bare å presse den litt hardt ut fra baksia med en syl eller tynn drivdor ellerno...! et lite tips: kult med varmevelgeren med hvit bakgrunn også... bilde: Siter VW Golf 1.6 84mod. VW Golf 1.8 89mod. VW 1300s 72mod. GSX-R 750 crosscart 140hk!(hjemmebygd) Briggs & Stratton crosscart (hjemmebygd) Piaggio Zip 70ccm 03mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RayBay Skrevet Mars 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Ja, skal ha de også hvite. Men tenkte kanskje jeg skulle ha disse: Skal printe de ut og se hvordan det blir ;) Siter Audi 80 -VW Golf III VR6 -VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW2 Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 tok bare å slipte av det lille av den tappen som er på baksia av speedoskiva jeg...så er det bare å presse den litt hardt ut fra baksia med en syl eller tynn drivdor ellerno...! et lite tips: kult med varmevelgeren med hvit bakgrunn også... Takker for skivene Audun, har akkurat montert de nå :D Siter Pirelli P-slots til salgs 15" høyglanspolerte. Send pm Vw Golf Mk3 cab http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=88161 Vw Golf Mk2 GTI = solgthttp://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81468 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RayBay Skrevet Mars 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 tok bare å slipte av det lille av den tappen som er på baksia av speedoskiva jeg...så er det bare å presse den litt hardt ut fra baksia med en syl eller tynn drivdor ellerno...! et lite tips: kult med varmevelgeren med hvit bakgrunn også... Takker for skivene Audun, har akkurat montert de nå :D Audun: Har du du alle skivene på pc`n din du? isåfall hadde du giddet å sent de til kjetil@chello.no både speedometer, turteller, bensin, varmemåler og det til varmevelgeren ? Siter Audi 80 -VW Golf III VR6 -VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audun_1_ckn@hotmail.com Skrevet Mars 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 ja....bare si meg hvilke du skal ha....har kun hvite skiver til både gti og ikke gti, og varmereguleringa i hvitt. Har altså ikke de med han blå mannen som du hadde bilde av for to-tre innlegg sia. Siter VW Golf 1.6 84mod. VW Golf 1.8 89mod. VW 1300s 72mod. GSX-R 750 crosscart 140hk!(hjemmebygd) Briggs & Stratton crosscart (hjemmebygd) Piaggio Zip 70ccm 03mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RayBay Skrevet Mars 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 Høres veldig bra ut det ;) Kan du sende meg de hvite skivene du har og varmereguleringen i hvit? Mailen min er kjetil@chello.no Mitt speedometer stopper på 220 km/t, og det er en vanlig Golf II. Siter Audi 80 -VW Golf III VR6 -VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg