CoDEmASTeR Skrevet Januar 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 Trenger et rattnav/boss av type fornuling (iallefall samme størelse i 'ratt-enden') som passer på en Opel Manta. Disse får man faen ikke kjøpe lenger, da alle har sluttet å selge dem (problemer med godkjenning) :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Februar 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2003 Visst det er samme som passer på Ascona B, og det er 9 skruer som holder rattet, er det mulig at jeg har et... Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoDEmASTeR Skrevet Februar 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2003 Jeg vet ikke om det er det samme, men jeg kan finne ut. Da tar jeg kontakt :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoDEmASTeR Skrevet Februar 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2003 Jeg har tatt kontakt altså.... Fikk du ikke mailen min? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Februar 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2003 Sorry... Har litt trøbbel med mailboksa mi for tiden. Passer det? Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Februar 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2003 Jeg har (av alle ting) liggende en Momo-boss til en Opel vectra.. Den her 6 skruer imot rattet, og aksling hullet er vel ca 16-17mm? no sånt.. Aner ikke om det passer.. Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoDEmASTeR Skrevet Februar 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2003 Rattet ser slikt ut: Hvilket modell ascona kommer den fra? Jeg tviler igrunnen på at en fra en vectra vil passe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Februar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2003 Heisan CoDEmASTeR Sorry at ting tar litt tid... måtte til å lete i garasjen for å sjekke om jeg virkelig hadde det rattnavet... Og det hadde jeg! Tror det sto i en -79 modell, men jeg er ganske sikker påat det passer alle B-ascona modeller. Hullet til rattakslingen er ca 16 mm. Problemet er bare at rattnavet ikke er så veldig pent lenger... Vet ikke helt hva som har skjedd med det, men det kan se ut som at det mangler et lite deksel helt innerst mot rattstammen. Kan evt sende bilde... Tror ikke sleperingen for hornet er der heller.. Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoDEmASTeR Skrevet Februar 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2003 Passer med '79 modell ja. Gjør ikke så mye om det er pent eller ikke, er vel bare å pusse ned å lakkere den... Har samme type nav fra en F*rd, så det som mangler skal ikke være noe problem :D Tenkt på noe pris på den eller? Bilde hadde vært fint, så ser jeg hva som mangler på den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoDEmASTeR Skrevet Mars 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Må ikke glemme meg ut nå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoDEmASTeR Skrevet Juli 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2003 *mase* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg