Sjølstad Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 Jeg har en gammel Mazda 929 som jeg kjorer om vinteren, men jeg kjorer Nissan naar varet sier det er greit. Jeg hadde parkert bilen (mazda 929 1984 mod) paa nesodden paa onsdag og kjort litt rundt i nissan, og natt til torsdag saa var jeg og en kompis paa YX Vinterbro for og spise litt (ca kl 1). Mens vi sitter og spiser horer jeg en bil som braaker ganske godt komme bak meg, og det forste jeg tenkte var (det hores ut som mazdan???) og naar jeg snur paa hodet trur dere faen ikke det er noen som har tatt den. Tror det var en mann paa mellom 35-45 aar. Lata som ikke no mens jeg ringte politiet (ville ikke gaa og snakke med han for han virka ganske trvilsom...) Etter at han hadde fylt bensin saa kjorte han mot oslo... og vi legger oss paa jul (dette er mens kompisen min sitter i tlf med politiet for og fortelle hva som skjer. "tyven" fikk jo helt noia naar vi la oss paa hjul,, kansje ikke saa rart :rolleyes: 200sx vs 929 Sliten... iallefall gikk det ganske godt for seg inn mot oslo, og politiet viste at vi kjorte for fort.. men det var helt greit, ga oss nesten tips paa hvordan det skulle gjores;) mista han til slutt da vi fikk vite at politiet var rundt neste sving, ville ikke passere dem i 140! stoppa og prata med politiet (det var de to fineste damene jeg har sett noen gang... men det er en annen historie:) Men tenk saa uflaks, ta en bil midt paa natta og kjore et stykke for og fylle bens, og hvem er det som staar 2 meter unna og spiser? Jo, eieren av bilen... LOL tror han ble litt skremt ja... Maatte bare dele dette med dere:) Ha en fin kveld, og si i fra hvis dere finner bilen... Det er en skammkjort bil, som har blitt herja nesten helt i stykker, med olje og bremse lekasje (nesten ikke bremser) og den ene siden er lettere "stygg" dvs styggere enn den andre siden etter gjentatte turer med autovern rally... Saaaaa mye styr for en bil til kansje 3000 spenn, jaja... Siter Vi sto på kanten av stupet. Nå har vi tatt et stort skritt forover:) 1986 Mazda 929 19?? Ascona B 1986 Nissan King Cab 1999 Mitsubishi Eclipse GS Turbo I dag: 1997 Nissan 200sx S14a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mds Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 hehe var vell litt kick å kjøre etter en fyr så fort lovelig? Siter I see funny people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sexybam Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Det er en skammkjort bil, som har blitt herja nesten helt i stykker, med olje og bremse lekasje (nesten ikke bremser) og den ene siden er lettere "stygg" dvs styggere enn den andre siden etter gjentatte turer med autovern rally... Saaaaa mye styr for en bil til kansje 3000 spenn, jaja... Er vell heller en prinsipp sak dette. Man skal ikke stjele og man hater dem som gjør det :nono: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
w201-16 Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Er bilen borte?? Kjørte ikke du etter til politiet tok over?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Tipper du hadde gått bort til han på bensinstasjone hvis det hadde vært 200'en.. Håper de finner bilen igjen da, og tyven. Slik at han ikke tar andre sine biler og! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ramtho Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Ja, hva skjedde med tyven??? Spennde dette :) Siter Fader Kubikk Du som er i blokka Gi oss idag vårt daglige dreimoment Forlat oss våre fartsovertredelser, som vi forlater forelegget. Led oss ikke inn i kontroller, men fri oss fra sykklister For veien er din hestekreftene, og friheten i all evighet Amen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg