-EKS- Skrevet Juni 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 B230ft: Skjønner det, men det jeg mente er at 8000 er for: - pussing å all den driiten der.. - Innkjøprs pris på grunning, grunnfarge med perlemòr efekt, mellom lag transparang og 3-4 blank lag 2 base.. - små lakking av deler lister osv.. Synes han/dere det er dyrt så får dere synes det ;) er kjempe fornøyd med avtalen jeg.. Mvh E-K Racing Siter - BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++ - VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yoyofish Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 8k er vel skitbillig for å få hellakkert bilen? Trodde hellakkering med kvittering lå på 20-40k jeg. Mener det var no sånt fattern betalte når han lakkerte bilen sin for noen år sia hvertfall, men da satt han bort alt da. notin Fett prosjekt hvertfall, har lyst til å gjøre noe av det samme med min, men det drøyer nok noen år før jeg får råd til det. ;) Siter Volvo 940 Turbo -95. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 B230ft:Skjønner det, men det jeg mente er at 8000 er for: - pussing å all den driiten der.. - Innkjøprs pris på grunning, grunnfarge med perlemòr efekt, mellom lag transparang og 3-4 blank lag 2 base.. - små lakking av deler lister osv.. Synes han/dere det er dyrt så får dere synes det ;) er kjempe fornøyd med avtalen jeg.. Mvh E-K Racing hehe okei tror ingen kan klage noe videre på prisen hvis det er sånn du har ordna deg!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 får hellakkering for rundt 7 lapper om jeg gjør grunn arbeidet selv (med kvitt) :P syntes det er greit også. men for guds skyld skal du ha GROMM lakken og grunningsarbeid inn i prisen så er jo 8 lapper bra :D Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bludnik Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 JørgenT: er bilene våre søsken? :P skal vi starte en 940/960 tråd eller? begynder jo å bli noen 900 serie her nå :) hvilken årsmodell er den derre? hadde en 1984 Volvo 244 i familien helt til den møtte sin skjebne i fronten på en lastebil i for stor fart. Den hadde UA12XXX skilt... :D :) :) :) regger ikke mye til biler der oppe om dagene... :) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 hvilken årsmodell er den derre? hadde en 1984 Volvo 244 i familien helt til den møtte sin skjebne i fronten på en lastebil i for stor fart. Den hadde UA12XXX skilt... :D :) :) :) regger ikke mye til biler der oppe om dagene... :) :) hehe, tror de regger flere biler enn det? er vel kanskje det at 244'en var importert? ellers: noen nye bilder snart? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoekern Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 nordfjordeid er ikke det største stedet da......! Siter Passat tdi 100tq camaro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bludnik Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 hehe, tror de regger flere biler enn det?er vel kanskje det at 244'en var importert? ellers: noen nye bilder snart? nei, bilen var ikke importert... var visst 1983 modell... sjekk på https://svvgw.vegvesen.no/http://timeplan.vegvesen.no/exttime/tidspunkt.aspx etter UA12000 og UA13000 så ser du når de forskjellige bilene var registrert... :) UA25354 er den som er registrert sist... 2005 modell CITROEN JUMPER 2,8 HDI forresten, søk etter ua25350 også... hva er en VOLVO CONTRAST? :hvaskjera Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 nei, bilen var ikke importert... var visst 1983 modell... sjekk på https://svvgw.vegvesen.no/http://timeplan.vegvesen.no/exttime/tidspunkt.aspx etter UA12000 og UA13000 så ser du når de forskjellige bilene var registrert... :) UA25354 er den som er registrert sist... 2005 modell CITROEN JUMPER 2,8 HDI forresten, søk etter ua25350 også... hva er en VOLVO CONTRAST? :hvaskjera stilig :) fant min egen der, CC82470 Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-EKS- Skrevet Juli 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 :hello: Nye bilder: Mvh E-K Racing Siter - BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++ - VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Så bra ut!! Ferdig med den 4 døra? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-EKS- Skrevet Juli 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 Supraguy: 1 dør igjenn :) ----- Nå skal dere høre.. "940`n" er satt inn i verkstedet, opp på bukker.. Så driver jeg og en kompis og rydder rundt der den pga. han skal ha inn sin bil og montere turbo motor hos meg.. Så freeeser det en fiesta dritt bil (HATER ford!) opp.. ut av den kommer det et dop vrak som var tydelig påvirket av noe... han på står og klager over det er lite radiator vann.. før jeg vet ordet av det, så er han og glaner og glor inne i verkstedet... etter og fått pratet han ut av verkstdet så lurer han veldig om jeg skal bort og sånn.. etter og fylt på 1dl. vann! så drar han.. kompisen min gikk ut for og ta skilt nr.. men vet du hva! det er ikke noe skilter!! så kjører han av gåre i en fei.. er det bare meg eller var han ute etter noe annet enn vann?.. Isåfall sitter jeg klar med 12skudd i magasinet og et i løpet og 300m sniper sikte.. (12års skyte erfaring), så hvis han kommer tilbake så blir han.. INGEN prøver seg og ta baby`n min.. :mad: hehe ellers så er bilen inne i verkstet og jobber med litt finnish på front fangeren.. + topp bytte.. Mvh E-K Racing Siter - BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++ - VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-EKS- Skrevet Juli 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 Nytt update bilde av frontn: Mvh E-K Racing Siter - BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++ - VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Juli 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 Supraguy:1 dør igjenn :) ----- Nå skal dere høre.. "940`n" er satt inn i verkstedet, opp på bukker.. Så driver jeg og en kompis og rydder rundt der den pga. han skal ha inn sin bil og montere turbo motor hos meg.. Så freeeser det en fiesta dritt bil (HATER ford!) opp.. ut av den kommer det et dop vrak som var tydelig påvirket av noe... han på står og klager over det er lite radiator vann.. før jeg vet ordet av det, så er han og glaner og glor inne i verkstedet... etter og fått pratet han ut av verkstdet så lurer han veldig om jeg skal bort og sånn.. etter og fylt på 1dl. vann! så drar han.. kompisen min gikk ut for og ta skilt nr.. men vet du hva! det er ikke noe skilter!! så kjører han av gåre i en fei.. er det bare meg eller var han ute etter noe annet enn vann?.. Isåfall sitter jeg klar med 12skudd i magasinet og et i løpet og 300m sniper sikte.. (12års skyte erfaring), så hvis han kommer tilbake så blir han.. INGEN prøver seg og ta baby`n min.. :mad: hehe ellers så er bilen inne i verkstet og jobber med litt finnish på front fangeren.. + topp bytte.. Mvh E-K Racing Ja....helvete...Det er jævli...Ingen skal stjele. Kan no vel for faen bygge noe sjøl... Off...deprimert av de jævla dop-huene..FAEN!!! :fuckme2: :fuckme2: Men men..Ser jo jævli bra ut dette:D Stå på!! (for 1000 gang=p) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Juli 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 Nytt update bilde av frontn: Mvh E-K Racing Bilen din blir helt rå :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg