Cchris Skrevet Februar 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Litt høy på turtall til og begynne med når den er kald, men skal justeres. Også blandingen på forgassern skal justeres(HATER FORGASSER MOTOR)!!! Hehe! Spør viss du/dere lurer på noe. Beklager viss det ødlegger tråden din. Mvh Tommen Hehe.. Var nettopp derfor jeg ville ha gti nå. Slippe det forgasser tullet! Også ville jeg ha en Gti 8v pga. forsikring og sånt. Tommen: Det går vel greit for denne gang, siden jeg spørte.. hehe. Men kanskje en idè og lage deg en egen tråd hvis du ikke allerede har gjort det. :) Noen som veit hvor mye det koster for defa alarm? Har sett litt rundt på div nettsider, men finner ikke noe priser. Er det "mye" rabatt og hente hos forsikringsselskapet med alarm? Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Skal du få alarm-avslag hos forsikringsselskapet må godkjent montør montere alarmen. Og det er ikke mange hundrelappene de slår av. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Oki. Jeg har en egen tråd her et eller annet sted :roll: ! Men takk for at jeg kunne legge ut bilder her på tråden din. Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Grattis med den bilen da Cchris ;) gjør ikke noe om du publiserte bildene, din bil.. hehe :P Sitter i lag me han du kjøpte den av nå (brodern), skal idag vei å se på en 92' golf vr6:) Trur jeg har flere bilder hvis du vil ha :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Februar 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Grattis med den bilen da Cchris ;) gjør ikke noe om du publiserte bildene, din bil.. hehe :P Sitter i lag me han du kjøpte den av nå (brodern), skal idag vei å se på en 92' golf vr6:) Trur jeg har flere bilder hvis du vil ha :) Takker og bukker!! hapyhappy Hehe.. Prater stadig med broren din. Hyggelig kar! :) Får håpe det blir vr6 på han da. Kjøper den av han om noen år! Vil veldig gjerne ha noen flere bilder ja. Sier ikke nei takk. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 skal se om jeg får fiska opp de bildene snart :) Var i går å såg på bilen, meget fin bil må jeg si. Hissig lyd i den, vr6 har utrolig fin lyd :) Ble nok kjøp ja :) skulle gjerne plassert motoren hans i min :) Du er vel å se på treff framover du nå sikkert ? Våler, gatebil nå i mai? vi skal sikkert dit :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Februar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 skal se om jeg får fiska opp de bildene snart :) Var i går å såg på bilen, meget fin bil må jeg si. Hissig lyd i den, vr6 har utrolig fin lyd :) Ble nok kjøp ja :) Du er vel å se på treff framover du nå sikkert ? Våler, gatebil nå i mai? vi skal sikkert dit :) Pen bil det der ja. Har utrolig lyst til å dra på treff. Skal bare gå over de 3 små flekkene med rust, så blir det bra. Hadde vært litt moro hvis dere kom da! hehe... Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Vi satt å snakket litt om det under noen par pils i går:) mulig det blir, han har turboplaner på den bilen. kanskje det blir før treffet, vet ikke ennå :) Men skal nok informere deg om vi kommer, jeg skal nedover, det er nesten sikkert. Om han skal er litt usikkert ennå :) Men må stikke, skal stikke å montere nytt senkesett på bilen min. snakkes:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Februar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Jeg trur han var litt turbo-sjuk på min gti også. Han nevnte noe om det. :) Men det blir sikkert bra med turbo i vr6 da. Bare å si ifra når du/dere skal skal nedover. Så får jeg se om jeg kommer meg på et treff eller to. Kunne vært moro. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Mars 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Kanskje på tide å komme med litt info om bilen da. :) Golf GTI 8v 1986 modell. Rulla ca. 316000 km, men masse slitedeler som er byttet. Bilen bærer ikke preg av å ha gått så langt. Heldigvis.. Motoren er byttet, og har bare gått ca. 200000km. Senket ca. 60mm ifølge tidligere eier. Nylakkert for et par år siden. RS-fanger forran med tåkelykter og 90-fanger bak. GTI breddere og sideskjørt. EL-Recaro setene forran og bak. :roll: :roll: :roll: Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Mars 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Motoren klarer ikke å gå på tomgang så lenge. Maks 10-15 min. Da begynner den å fuske og gå ureint. Lurer på om bensinpumpa må byttes? :rolleyes: Var ihvertfall en stygg lyd som kom. Noen som har vært borti dette før? Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Motoren klarer ikke å gå på tomgang så lenge. Maks 10-15 min. Da begynner den å fuske og gå ureint. Lurer på om bensinpumpa må byttes? :rolleyes: Var ihvertfall en stygg lyd som kom. Noen som har vært borti dette før? klarer du å kjøre med den da? kor lyden kjem fra? kan vere matepumpa i tanken som begynner å brekke seg, er smal sak å bytte men den koster rundt 1løk så fint å vere sikker før man begynner å bytte ting..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Mars 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 klarer du å kjøre med den da? kor lyden kjem fra?kan vere matepumpa i tanken som begynner å brekke seg, er smal sak å bytte men den koster rundt 1løk så fint å vere sikker før man begynner å bytte ting..... Hørtes ut som lyden kom bakfra et sted. Var sånn skikkelig fæl skapelyd mens den såvidt klarte å holde seg på tomgang. Nytter ikke å kjøre med den når den er sånn. Bare dør ut. Men jeg slo av motoren i 5 min og da var den fin igjen. Hva kan det være? Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiDefender Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Hørtes ut som lyden kom bakfra et sted. Var sånn skikkelig fæl skapelyd mens den såvidt klarte å holde seg på tomgang. Nytter ikke å kjøre med den når den er sånn. Bare dør ut. Men jeg slo av motoren i 5 min og da var den fin igjen. Hva kan det være? forfryst forgasser? Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 forfryst forgasser? GT (I) ... I for innsprut... dvs, ingen forgasser! uansett... luftmengdemåleren kan være en årsak, hvis bilen står og "pulserer" ... test og ta strømmen på denne! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg