Cchris Skrevet Juli 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Dette ser bra ut Cchris. Ser ut som en fet farge. Men hvordan står intercooleren? Ser ut som om den står skjevt. Det er vel pga at fremre travers står skjevt i forhold til fangeren liksom? Slik at cooleren blir bein inni der? Right? Takk! Intercoolern skal stå rett i forhold til frontfanger. Dette målte vi opp da vi laget festene. Veit at det ser litt rart ut nå. Har stusset på det noen ganger selv faktisk. Blir nok litt synsbedrag siden fremre travers står skjevt som du sier ja. :) Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Juli 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Hvor kjøpte du breddinga? Breddinga ble kjøpt privat, men det lå innpakka og var helt ubrukt. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Juli 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Ble ikke montering av nytt senkesett i går. Plundra med at den ene framdemperen ikke passet. Så da blir det bytting av det i dag. Får sikkert ikke brukt det lille som er igjen av dagen til noe fornuftig da. Så da får jeg ta sikte på bytting på torsdag. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Juli 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Det ble ikke noe montering av senkesett. Begge settene jeg fikk hadde for dårlig passform (feil fra fabrikk?). Kommer til å levere det tilbake og heller kjøpe noe annet. KW kanskje. Så da får jeg bare kjøre med det gamle så lenge. :( Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Noen som veit hvor jeg kan få tak i sånne knapper? Plasserte en på det ene viskerhullet mitt. Skal ikke ha flere da, men bare lurer.. hehe Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Bensinstasjoner f.eks. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 bilekstra :thumb lookin very nice btw! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Har ikke sett det på bensinstasjoner her jeg bor, men skal undersøke litt mer. Har forresten prøveskilter i dag. :D For ca. en måned siden fikk jeg time hos Opsahl (VW) i drammen for kontroll av ombyggingen. Dette skulle altså være i dag. Jeg dukker opp som avtalt kl. 07.30. med prøveskilter. Går inn og sier at jeg har time nå og blablabla. Så sier han som sitter bak disken at han som utfører sånne type jobber har ferie, og at han er den eneste som gjør slike jobber. Great tenker jeg. Får så ny time førstkommende mandag. Da skulle han visstnok være tilbake fra ferie. Greit nok at det kan ha skjedd en glipp i systemet en plass, men dette virket veldig useriøst. De har ikke prøvd å kontakte meg for å si i fra om dette en gang. Nå måtte jeg også leie nye prøveskilter pga. dette. Hadde tatt meg fri fra jobben også. Så til spørsmålet. Har jeg krav på noe form for kompensasjon for dette? Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 Vil nok prøvd å få trukket av iallefall prisen for prøveskilt hos dem. At de ikke har folk på jobb som kan utføre tjenesten dere har avtalt utført, skal jo ikke du lide for. Kreve at de utfører gratis kanskje? Verdt et forsøk... Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Juli 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 Ja, vi får se hva utfallet blir. Det er jo de som har brutt avtalen. Hadde jeg droppet og møte opp uten å si ifra, så måtte jeg likevel betalt for timen ikkesant.. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 Ja, vi får se hva utfallet blir. Det er jo de som har brutt avtalen. Hadde jeg droppet og møte opp uten å si ifra, så måtte jeg likevel betalt for timen ikkesant.. Ja....men har jo en stygg tendens til å ikke funke like greit når det er andre veien.... Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Juli 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 Hmm.. jaja.. Vi får se. Skal nok ikke gi meg så lett. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 ser veldig bra ut, dette her:D blir veldig sugen på ny motor når jeg leser her... hehe Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GGGolf Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 HEisann.... eg skal bygge om til g60 no. Men hadde du corrado instrument o golf dashen eller tok du heile corrado dashen??? har du noken bilder av dette?? men ellers, var det mykej problem å få til G60 ledniongsnettet og kopla alt riktig slik at kjørekomputer, speedo og slik virka! og så bytta du vel lysnettet og, når du måtte skifte til G60 sikringsboks! Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Kan vel bruke ett instrument fra GTI eller G60? Golf altså. Så lenge det har kjørecomp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg