mr.jenssen Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 m'm Har bestemt meg ja. Venter litt med å si det jeg.. hehe Ah, typisk hemmelighetskremmeri! :deng Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Ah, typisk hemmelighetskremmeri! :deng Ja, klart det. :) Får den igjen til helga trur jeg. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Blir kult, er digg med nylakkert bil og deler! Er en helt egen følelse! Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Ja, jeg gleder meg. Skal jo ikke bruke den på vinteren heller, så den kommer vel til å holde seg ganske bra også. Jeg valgte å ikke lakkere G60 bredderne og skjørtene + øvre del av fangerne. Trur jeg kanskje hadde syns det hadde blitt for mye da. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Du lakkerte for all del ikk lista nederst på fangern? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Du lakkerte for all del ikk lista nederst på fangern? Kjører jo rs fanger jeg. Er så vidt jeg veit ikke noen list der. :) Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Puh.. Ellers er det død over deg! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Blir jævlig bra det her. Sånn bakluke har jeg lyst på:-) Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Bakluka blei bra den... Og enda bedre med lakk på. Hehe.. Kommer rett fra lakkhallen nå. Hentet noen deler som er ferdig, blant annet bakluka. :) Imorgen får jeg bilen! Henter den etter jobb. :) :) Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Jeg henger litt etter her ser jeg. Begynner der jeg slapp.. Her er et bilde av sikkringsboksen da jeg hadde problemer med instrumentet. Jeg gikk på en smell der må jeg innrømme. Mistet motet fullstendig, men etter noen uker(!) med feilsøking så fant vi feilen. Var et ledingsbrudd i ene strømkabelen til instrumentet. Små ledninger og vanskelig å se blant alle de andre ledningene. Man blir lett blind! :hvaskjera Nye felger er handlet inn. Dezent Cup 9x16, med 215-40 Michelin dekk. De så kjente ut;) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 De så kjente ut;) Hehe.. Sier du det? :) Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Må man gi masse for slike felger som er halv-shabby da? :wonder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 sto du opp på feil bein idag eller? virka da greie de.. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Må man gi masse for slike felger som er halv-shabby da? :wonder Slik kommentar kunne du vel spart deg for? Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 sto du opp på feil bein idag eller? virka da greie de.. :) Takk Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg