stigare Skrevet Januar 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 Fritt fall? :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOBO Skrevet Januar 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 med kjøttkaker til middag og nedoversbakke og medvind går alt lol Siter 2007 Renault Traffic *Arbeidsbil* 2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil* 1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil* 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1986 Mazda 323 *vinterbil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Januar 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 Hva med at du bare kjørte bilen ut på en skøytebane og spant i 200(mens bilen gikk i 10km/t fremover)? Det har vertfall jeg gjordt med 740'en :D Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet Januar 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 Tror det var drillen fra Blakk & Drekker som holdt 200+..? Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Januar 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 Originally posted by The cowboy :pisser: VOLVO :ssip: sier du.... som kjører Honda lol lol lol :D Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Januar 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 Originally posted by Spangen Eller varsellampen for åpen dør? :D :D Ja, jeg var litt fartsblind, så jeg tenkte jeg skulle ta meg en Hot dog :D:D:D Nei, den concertoen i 240 er noe jeg ikke ville hvert med på.. Hadde vel vinglet som bare juling... Men han var ikke på glatten, dekken var ikke jekket opp og det var ikke nedoverbakke... HVa er det da mon tro? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg