Cchris Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Var å hentet ny bil i går. En Golf Gti 8v 1986 mod. Men i dag når jeg skulle prøve å starte den, så sier det bare klikk!? Skjer ingenting mer.. Hva kan være galt? Har prøvd startkabler, men det hjalp ikke. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK1RACER Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Du kan prøve å sette på tenninga og sette en skrutrekker med gummihåndtak bort på starteren og starte den på den måten. kan være innslaget på starteren. Du kan sette batteriet på langtids lading og måle om batteriet er ødelagt. Hvis det bare klikker når du setter på tenninga er det nok enten starteren eller strømmen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Februar 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Du kan prøve å sette på tenninga og sette en skrutrekker med gummihåndtakbort på starteren og starte den på den måten. kan være innslaget på starteren. Du kan sette batteriet på langtids lading og måle om batteriet er ødelagt. Hvis det bare klikker når du setter på tenninga er det nok enten starteren eller strømmen. Okay.. hvis det er inslaget på starteren. Er det lett og fikse? Passer en starter fra en Golf 1.6 til Gti'n? Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Starter den når du prøver å trille den igang da? Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Februar 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Starter den når du prøver å trille den igang da? Det er det som er litt vanskelig der jeg bor. Må først dytte den opp en bakke. Er litt kjipt ass. Ny bil å greier også skjer dette.. :confused: Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Februar 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Er det lik starter på en 1.6 og en gti? Jeg tviler på det, men jeg må bare spørre. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Er vel kun 1.1, 1.3 og diesel som har spesiell starter. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Februar 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Er vel kun 1.1, 1.3 og diesel som har spesiell starter. OK.. skjekket tallene på starterene og de stemte. Så da prøver jeg. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Starteren på gti er vel litt kraftigere enn den på 1,6, prøvde med starter fra 1,6 på gti, da gikk motoren mye saktere rundt når jeg skulle starte. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Februar 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Starteren på gti er vel litt kraftigere enn den på 1,6, prøvde med starter fra 1,6 på gti, da gikk motoren mye saktere rundt når jeg skulle starte. Er du sikker på at den er kraftigere? Tallene stemte iallefall om hverandre. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Er du sikker på at den er kraftigere? Tallene stemte iallefall om hverandre. Sikkert samme starter, men det kan jo være at det bare er ledninga på innslaget om er ramla av.....? Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Sjekk alle strømkabler mellom batteri og starter, både + og - Er veldig vanlig at det irrer litt på +kabel som går inn på startern, den er festa med en 13mm mutter, koble fra batteriet først før du rengjør denne..... Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Februar 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Nå har jeg bytta starter fra en vanlig 1.6 liter, og det gikk helt fint. Starter og går som bare det. :) Takker for all hjelp. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg