jødahl Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Skulle gjerne hatt noen forslag til noen pene bagasjer. Må ha noen tips hvis jeg installerer et lite anlegg i bilen :) Nysgjerrig på hvordan dere har gjort det. Siter 92 BMW 325i 94 VW Golf 1,8S [x] 01 Subaru impreza WRX [x] 92 BMW 318is [x] 87 BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Skulle gjerne hatt noen forslag til noen pene bagasjer. Må ha noen tips hvis jeg installerer et lite anlegg i bilen :) Nysgjerrig på hvordan dere har gjort det. Sånn ser det ut baki hos meg.... du får sikkert tips og hjelp under bilstereo delen av dette forumet... [/img] Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Bilde fra min gamle E30: Link til Stereobygg i E36 Cab'n Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leeny Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 sånn var det i min gamle golf... Siter '92 Honda Civic LSi x '86 VW Golf 2 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 hvordan fester dere plater til karosseriet dvs, sideveggene i kaross? kan jo ikke skru noe der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Jeg skrur noen biter nedi gulvet med selvborrende karroseri skruer. Så fester jeg diverse i de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Jeg skrur noen biter nedi gulvet med selvborrende karroseri skruer. Så fester jeg diverse i de. Oj der traff jeg et bensinrør... Hva gjør du med rust osv a? fuktighet kan jo trekke opp gjennom slike hull. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Luudedude Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Limer fast "lekter" til bagasjeroms gulvet med sikaflex eller lignende og skrur resten fast i disse! Skal du gjøre det skikkelig seriøst kan du jo sveise fast noen pinne skruer og feste anlegget med muttere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg