Gå til innhold

stag til 240..!!

Ranger emnet


Vomaz

Anbefalte innlegg

Vært gromt å brukt deler fra et topstag da, da ser det ikke så hjemmelaget ut heller..

 

Er man skikkelig værsting så kjøper man et hydraulisk topstag og modder det.. Ikke at det er noen vits.. men men.

jeg skal bruke deler ifra toppstag til en traktor:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må uansett løsnies på en av sidene får å justere...

 

Hvis du bare skrur på mutteren så vil gjenge jernet gå like mye ut på ene siden som inn på andre siden, man vil ha et like langt stag.

tull og rull..

 

den ene muttern på ene siden må være links og den andre Rex gjenger, så blir alt i den sjønneste orden =)

- BMW 525DAT M-Sport 2005 -

- SELGES 400.000 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tull og rull..

 

den ene muttern på ene siden må være links og den andre Rex gjenger, så blir alt i den sjønneste orden =)

det var links det het ja;)

 

jeg får se om hvodran det blir hvis jeg får det til med toppstagene på panhardstaget...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tull og rull..

 

den ene muttern på ene siden må være links og den andre Rex gjenger, så blir alt i den sjønneste orden =)

 

Da må du forklare for oss uvitende, hvordan du vil skru en venstregjenget mutter inn på en høyregjenget gjengestang. :rolleyes:

 

For at den teorien din skal funke, så må du lage en gjengestang med venstregjenger i ene enden, og høyregjenger i den andre. Er ikke nok med bare mutteren vettu . :)

 

Erik

95 Volvo 855

96 Volvo 945 LTT (BSR steg 3)

85 Massey Ferguson 675 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

vil jeg oppnå at bilen blir stivere hvis jeg montere et stag mellom momentstaga til bakakslingen... hvis dere forstår hva jeg mener..

 

grunnen til jeg tenkter på dette er at jeg har en opel commodore bakaksling som har det, å det er ca lik lengde mellom momentstengerne *det er snakk om ca 2 cm forskjell*... staget ser ut som et stabstag i "miniformat"

 

bil akslingen vri seg like mye som før ettersom momentstagene vil antageli bli stivere å vil man merke noe mht krenging osv??

 

kan se om jeg får tatt noen bilder på onsdag hvis det vil hjelpe doh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår