golfnos Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 selger litt diverse: 2 stk Xelent 10" oppgraderte subber i pen mdf kasse kostet 6490,- 1 stk Solid Audio F47 forsterker 1200w max kostet 8890,- 2 stk Audiobank frontsett 6,5"+ diskant og seperate delefilter kostet 1690,- pr sett 1 stk kenwood cd spiller med display som "åpner" seg 4989,- Forsterkeren satt Norgesrekord sammen med 2 stk Xelent Db12" 146db!! så det er kraft i denne!! Kom med bud!! skal bort pga nytt anlegg! chicken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Detta blir sikkert for dyrt for meg men...Prisen på sub? Har en rockford fosgate P4004, tror du denne holder for å drive subben? Regner med dette er en tungdreven sub...? Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Februar 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 tja.. subben er ganske tungdreven ja.. har en Solid Audio som yter 2*200w RMS i 8ohm på denne.. trøkker bra det!! hadde tenkt 3500-4000.. noe slikt. lite brukt enten det eller så bygger jeg den inn i bagasje rommet med glassfiber :) svein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg