CLK-p0w Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Som topicen sier, trenger felgtips til A6'en maks 10-11 000,-. Om man i tillegg får med dekk så er jo det enda bedre. Og ja det er snakk om sommerhjul. mvh LowRyder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 er vel strengt tatt en subjektiv sak, ergo bør DU lese felgkataloger. Kjøpe seg Rieger eller D&W katalogen hos Narvesen er jo en grei start for å se hva man liker av design. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CLK-p0w Skrevet Februar 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 er helt enig med deg, men finner ingen felger som faller i min smak. Derfor lurte jeg på om folka her på forumet kunne hjelpe meg med dette problemet. Vil ha noe originalt, altså ingen RS4 eller RS6 felger som mange har på sin Audi... mvh LowRyder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg