B250 Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 4 stk bra felger selges. 275/60-15 og 255/60-15 BF Goodrich, ok med mønster. Felgene er ikke helt strøkne, men veldig pene. Passer vel de fleste 5-bolta amcars (stått på bl.a. vans). 5000 kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy350 Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Ut ifra nick'et ditt antar jeg at de har vært på en Dodge Van? Jeg vet ikke Mopar boltmønsteret, men hadde det vært en Chevy/GMC van 5-bolt, passer de dessverre på de færreste amcars... HVIS felgene er 5bolt på 5" sirkel, passer de G10/G20/Astro/Caprice STV/C10/C1500 osv, gitt at innpresset/backspacing'a er riktig... Antar at det er noe lignende på Mopar også? Er viktig å presisere dette, da man ikke aner hva de passer på ellers. Siter Christian '77 Caprice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B250 Skrevet Februar 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Ut ifra nick'et ditt antar jeg at de har vært på en Dodge Van? Jeg vet ikke Mopar boltmønsteret, men hadde det vært en Chevy/GMC van 5-bolt, passer de dessverre på de færreste amcars... HVIS felgene er 5bolt på 5" sirkel, passer de G10/G20/Astro/Caprice STV/C10/C1500 osv, gitt at innpresset/backspacing'a er riktig... Antar at det er noe lignende på Mopar også?Er viktig å presisere dette, da man ikke aner hva de passer på ellers. Er nok riktig som du sier. Jeg mener at disse felgene passer både dodge og chevy van, de stod iallfall på en '76 G20 sist. Jeg har brukt 8-bolta felger om hverandre på dodge/ford/chevy vans/pickups, men på 5-bolta er jeg litt mer usikker. Anyway: Felgene stod sist på en Chevy G20, der passet de utmerket. Regner med at de da passer de større bilene. Takk for innspillet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg