VWGMk1 Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 jeg skal knokse min kjære goe gamle golf 1 ! grunnet den har vert krasjet 2 ganger nå. bilen er grei nåkk å se på trengs lakkering framme å ny frondtplate å panser og 2 skjermer. det som er på nå er litt rustent. den skal eu gokjennes å det er ikke bra det er sikkert en del som må fixes. har ikke lokale for tiden så jeg har 3 golfer å det er for mye å ha i gården sier di gamle. skal okså selge en golf 1 gti rabbit. bud ønskes . skal se om jeg kan skaffe bilder snarest. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest //TCCW Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Bilder er en fin ting, spesielt av rabbiten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Hm, skulle gjerne henta hjem en av de som delebil om jeg hadde hatt plass men... - Selger du frontleppa til GTI'n for en billig penge? - Grill med kromlist? Trenger egentlig bare hjørnene med kromlist, men om du har en hel grill som er pen så kan jeg godt kjøpe den for en billig penge? Om du gidder å sende i posten da... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWGMk1 Skrevet Februar 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 hmm. har ikke fått tatt bildene i dag . men gti leppe har jeg ikke desverre! men legger ut bildene så snart jeg har fått tatt dem! skal prøve å få det til måren. fint interiør er det har også en gti 16v (kr motor ) en vanlig gti motor pluss 2 girkasser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Mye skal du ha for 16V motoren? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWGMk1 Skrevet Februar 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 gi meg ett bud.! så skal jeg vurdere det . har ikke bestemt meg om jeg skal selge dem enda. har 2 stykker allså w 16v motorer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Ser nå at du bor i Sandnes. Er ikke det et godt stykke unna Oslo? Stavanger eller noe? Mine geografi-kunnskaper ligger igjen på skolen. Isåfall blir det litt vrient, så jeg må nok stå over. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cris Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Har du girkasse til en 83 gti? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg