Primera SI Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Antyoui Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 Nice! sombrero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 Snart vår ja :) Har du lakka tromler bak eller noe? eller ser jeg helt feil..? Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 Pen bil. Trodde alle Primeraene hadde skiver både foran og bak jeg. Men så feil kan man ta :) Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony606 Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 Snart vår ja :) Har du lakka tromler bak eller noe? eller ser jeg helt feil..? vår?!?! mmh, kanskje der nede jah, her i tromsø er vi ca. i midten av vinteren. det verste vinterværet er ikke kommet ennå. ARGH Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Vello Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 Ble overasket da jeg såg at det var skiver bak på min, siden det er en lx..På en GT eller SRi hadde hadde jeg ikke blitt overasket. Men ska ikkje klaga=) Noen tips til farge på kalipterene? Har tenkt på rød..Bilen er mørkeblå/skjærer i lilla... Siter - 1997 Nissan Primera GT - x 1995 Nissan Primera lx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Februar 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 Snart vår ja :) Endelig snart vår ja... Har hatt noken fine vår dager her på Moster ( 1 time fra haugesund ) no... er vel snart heilt slutt på vinteren... gleder meg til sommerfelger... Har du lakka tromler bak eller noe? eller ser jeg helt feil..? har lakka blå på den eine siden.. ( tok bare eine sida for å vurdere fargen... ) ska få tak i mørkere blåfarge og lakke begge + calippere... Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Februar 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 Pen bil. Trodde alle Primeraene hadde skiver både foran og bak jeg. Men så feil kan man ta :) Takk ja sånn e da... alle kan jo ta feil... einaste fordelen eg veit om med tromler er at det ikkje kommer bremsestøv på felgane...:) ellers så har eg igrunnen ikkje peiling på ka so gjer at da eina e betre enn da andra... Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg