Yngvejos Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 Plutselig begynte bakluken på foreldrene mine sin audi a3 å svikte. Når bilen er åpen, lukker bakluken seg opp konstant. Det er samme tendensene som når man holder inne knappen for å åpne luken. Har prøvd å ha ute sikringen til sentrallåsen, men det hjalp ikke. Eneste som kan få den til å la være å låse seg opp, er å låse den manuelt med nøkkelen. knappen for å åpne på høyre siden har også slutta å fungere, kun den til venstre på luka som fungerer. Er dette noe jeg kan fikse selv? Eller bør vi ta kontakt med verksted? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Nå har den slutte å åpne seg selv, men begge bryterene bak har også kutta ut. Nå må jeg bruke nøkkel for å få opp bagasjerommet. :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg